Twilight_Zound Postat 21 november 2008 Postat 21 november 2008 Liste dom snÀlla... Jag letar med stearinljus och halogenlampor... Det behöver inte vara samma... AlltsÄ. Det kan va en artist som Bà DE skriver musiken sjÀl samt sjunger eller bara sjunger... SÄngen Mà STE vara en kvinna/tjej/dam/tant/farmor what ever...
djstyler Postat 21 november 2008 Postat 21 november 2008 Det Àr svÄrt, men det finns ju en hel del grupper med sjungande tjejjer. Groove Coverage, Special D m.fl
iGnu Postat 21 november 2008 Postat 21 november 2008 Miranda hade rÀtt sköna en gÄng i tiden.. DJ Astrid har vÀl med haft nÄgra hits:)
base10 Postat 21 november 2008 Postat 21 november 2008 DJ Tatana, Sophie Sugar, Ian van Dahl och Basshunter om jag fĂ„r nĂ€mna nĂ„gra. đ
kettmpa Postat 21 november 2008 Postat 21 november 2008 (redigerat) miss kittin Redigerat 21 november 2008 av kettmpa
Pesek Postat 21 november 2008 Postat 21 november 2008 Ida Corr ska du spana in tycker jag, riktigt hÄrd club! Ruskigt skönt och bra. Hon sjunger Àven annan typ av musik, riktigt duktig.
Pesek Postat 21 november 2008 Postat 21 november 2008 (redigerat) Miranda hade rÀtt sköna en gÄng i tiden.. DJ Astrid har vÀl med haft nÄgra hits:) Oh Miranda Goa prinsessan! Minns henne mycket vÀl. Antiloop gjorde en remix av hennes 'Mars needs woman' som jag bara inte kunde slÀppa. FÄr infall Àn idag att lyssna pÄ den, bra trÀningsmusik! http://www.imeem.com/groups/q8qBDdXu,anoth...rs_needs_women/ OH YEAH! ............InsÄg precis nu i skrivande stund att hon Àr SVENSK! Va fan hur trög har jag varit alla dessa Är. Aldrig kollat upp vart ifrÄn hon Àr. Aja nu vet man det =P Redigerat 21 november 2008 av Pesek
Twilight_Zound Postat 22 november 2008 TrĂ„dstartare Postat 22 november 2008 DJ Tatana, Sophie Sugar, Ian van Dahl och Basshunter om jag fĂ„r nĂ€mna nĂ„gra. đ Ian Van Dahl ochBasshunter Ă€r vĂ€l inte kvinnor eller... Har jag missat nĂ„t...
Rabieshund Postat 22 november 2008 Postat 22 november 2008 Miranda hade rÀtt sköna en gÄng i tiden.. DJ Astrid har vÀl med haft nÄgra hits:) Oh Miranda Goa prinsessan! Minns henne mycket vÀl. Antiloop gjorde en remix av hennes 'Mars needs woman' som jag bara inte kunde slÀppa. FÄr infall Àn idag att lyssna pÄ den, bra trÀningsmusik! http://www.imeem.com/groups/q8qBDdXu,anoth...rs_needs_women/ OH YEAH! ............InsÄg precis nu i skrivande stund att hon Àr SVENSK! Va fan hur trög har jag varit alla dessa Är. Aldrig kollat upp vart ifrÄn hon Àr. Aja nu vet man det =P Haha jag har en gammal skiva med henne i hyllan! Ja hon bor vÀl i Stockholm tror jag..
linuskarlsson Postat 22 november 2008 Postat 22 november 2008 Det Ă€r svĂ„rt, men det finns ju en hel del grupper med sjungande tjejjer. Groove Coverage, Special D m.fl Det Ă€r ingen "grupp". Special D bestĂ„r bara av en producent. SĂ„ngen lĂ€ggs sedan pĂ„ av skivbolaget, av en oftast okĂ€nd tjej. I Special D's fall Ă€r hon inte ens frontperson för hans lĂ„tar. Det Ă€r dĂ€remot tjejen i Groove Coverage. Men hon har inget att göra med musiken. Hon sjunger bara in nĂ€r deras produktioner Ă€r klara, och agerar frontperson tillsammans med de 2 producenterna. I denna genren skulle inte jag kalla det för grupp. đ
linuskarlsson Postat 22 november 2008 Postat 22 november 2008 (redigerat) Ida Corr ska du spana in tycker jag, riktigt hĂ„rd club! Ruskigt skönt och bra. Hon sjunger Ă€ven annan typ av musik, riktigt duktig. Fedde Le Grand har producerat lĂ„ten om jag inte har fel. đ Redigerat 22 november 2008 av Munkie
slejnard Postat 23 november 2008 Postat 23 november 2008 Lars-à ke "Babsan" Wilhelmsson Àr trance ibland.
djstyler Postat 23 november 2008 Postat 23 november 2008 Ida Corr ska du spana in tycker jag, riktigt hĂ„rd club! Ruskigt skönt och bra. Hon sjunger Ă€ven annan typ av musik, riktigt duktig. Fedde Le Grand har producerat lĂ„ten om jag inte har fel. đ SĂ€kert rĂ€tt Munkie! đ
EmKay Postat 26 november 2008 Postat 26 november 2008 Marushka BlĂŒmchen (vet inte om hon skriver lĂ„tarna iof)
Pesek Postat 26 november 2008 Postat 26 november 2008 Ida Corr ska du spana in tycker jag, riktigt hĂ„rd club! Ruskigt skönt och bra. Hon sjunger Ă€ven annan typ av musik, riktigt duktig. Fedde Le Grand har producerat lĂ„ten om jag inte har fel. đ Jo det vet jag ocksĂ„, men hon Ă€r ju artist och trĂ„dskaparen bad om sĂ„dana ocksĂ„. DĂ€rav mitt tips. SĂ„ försök att besserwissa nĂ„gon annan serrö đ
base10 Postat 26 november 2008 Postat 26 november 2008 DJ Tatana, Sophie Sugar, Ian van Dahl och Basshunter om jag fĂ„r nĂ€mna nĂ„gra. đ€Ș Ian Van Dahl ochBasshunter Ă€r vĂ€l inte kvinnor eller... Har jag missat nĂ„t... Basshunter Ă€r en kĂ€rring och sĂ„ngerskan i Ian van Dahl Ă€r frontfiguren đ
linuskarlsson Postat 26 november 2008 Postat 26 november 2008 (redigerat) Ida Corr ska du spana in tycker jag, riktigt hĂ„rd club! Ruskigt skönt och bra. Hon sjunger Ă€ven annan typ av musik, riktigt duktig. Fedde Le Grand har producerat lĂ„ten om jag inte har fel. đ Jo det vet jag ocksĂ„, men hon Ă€r ju artist och trĂ„dskaparen bad om sĂ„dana ocksĂ„. DĂ€rav mitt tips. SĂ„ försök att besserwissa nĂ„gon annan serrö đ Vaknat pĂ„ fel sida eller? Det var inget illa menat om du trodde det. edit: illa menat* Redigerat 26 november 2008 av Munkie
Pesek Postat 27 november 2008 Postat 27 november 2008 Ida Corr ska du spana in tycker jag, riktigt hĂ„rd club! Ruskigt skönt och bra. Hon sjunger Ă€ven annan typ av musik, riktigt duktig. Fedde Le Grand har producerat lĂ„ten om jag inte har fel. đ Jo det vet jag ocksĂ„, men hon Ă€r ju artist och trĂ„dskaparen bad om sĂ„dana ocksĂ„. DĂ€rav mitt tips. SĂ„ försök att besserwissa nĂ„gon annan serrö đ Vaknat pĂ„ fel sida eller? Det var inget illa menat om du trodde det. edit: illa menat* Det trodde jag inte du gjorde heller. Jag bara kommenterade ditt inlĂ€gg och om varför jag gav Ida som tips. Och det sist nĂ€mnda borde du förstĂ„tt att det var sagt med humor, med tanke pĂ„ smileyn jag la till efterĂ„t. Men det var inget illa menat om du trodde det đ <--- obs
linuskarlsson Postat 27 november 2008 Postat 27 november 2008 Okej, lugna puckar dĂ„ đ€Ș Missförstod đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.