Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Liste dom snÀlla...

Jag letar med stearinljus och halogenlampor...

Det behöver inte vara samma...

AlltsĂ„. Det kan va en artist som BÅDE skriver musiken sjĂ€l samt sjunger

eller bara sjunger...

SĂ„ngen MÅSTE vara en kvinna/tjej/dam/tant/farmor what ever...

Annons
Postat

Det Àr svÄrt, men det finns ju en hel del grupper med sjungande tjejjer. Groove Coverage, Special D m.fl

Postat

Miranda hade rÀtt sköna en gÄng i tiden.. DJ Astrid har vÀl med haft nÄgra hits:)

Postat

DJ Tatana, Sophie Sugar, Ian van Dahl och Basshunter om jag fĂ„r nĂ€mna nĂ„gra. 😛

Postat

Ida Corr ska du spana in tycker jag, riktigt hÄrd club! Ruskigt skönt och bra. Hon sjunger Àven annan typ av musik, riktigt duktig.

Postat (redigerat)
Miranda hade rÀtt sköna en gÄng i tiden.. DJ Astrid har vÀl med haft nÄgra hits:)

Oh Miranda Goa prinsessan! Minns henne mycket vÀl. Antiloop gjorde en remix av hennes 'Mars needs woman' som jag bara inte kunde slÀppa. FÄr infall Àn idag att lyssna pÄ den, bra trÀningsmusik!

http://www.imeem.com/groups/q8qBDdXu,anoth...rs_needs_women/

OH YEAH!

............InsÄg precis nu i skrivande stund att hon Àr SVENSK! Va fan hur trög har jag varit alla dessa Är. Aldrig kollat upp vart ifrÄn hon Àr. Aja nu vet man det =P

Redigerat av Pesek
Postat
DJ Tatana, Sophie Sugar, Ian van Dahl och Basshunter om jag fĂ„r nĂ€mna nĂ„gra. 🙂

Ian Van Dahl ochBasshunter Àr vÀl inte kvinnor eller...

Har jag missat nÄt...

Postat

Oh Miranda Goa prinsessan! Minns henne mycket vÀl. Antiloop gjorde en remix av hennes 'Mars needs woman' som jag bara inte kunde slÀppa. FÄr infall Àn idag att lyssna pÄ den, bra trÀningsmusik!

http://www.imeem.com/groups/q8qBDdXu,anoth...rs_needs_women/

OH YEAH!

............InsÄg precis nu i skrivande stund att hon Àr SVENSK! Va fan hur trög har jag varit alla dessa Är. Aldrig kollat upp vart ifrÄn hon Àr. Aja nu vet man det =P

Haha jag har en gammal skiva med henne i hyllan! Ja hon bor vÀl i Stockholm tror jag..

Postat
Det Àr svÄrt, men det finns ju en hel del grupper med sjungande tjejjer. Groove Coverage, Special D m.fl

Det Àr ingen "grupp". Special D bestÄr bara av en producent. SÄngen lÀggs sedan pÄ av skivbolaget, av en oftast okÀnd tjej. I Special D's fall Àr hon inte ens frontperson för hans lÄtar.

Det Ă€r dĂ€remot tjejen i Groove Coverage. Men hon har inget att göra med musiken. Hon sjunger bara in nĂ€r deras produktioner Ă€r klara, och agerar frontperson tillsammans med de 2 producenterna. I denna genren skulle inte jag kalla det för grupp. 😉

Postat (redigerat)
Ida Corr ska du spana in tycker jag, riktigt hÄrd club! Ruskigt skönt och bra. Hon sjunger Àven annan typ av musik, riktigt duktig.

Fedde Le Grand har producerat lĂ„ten om jag inte har fel. 😉

Redigerat av Munkie
Postat

Fedde Le Grand har producerat lĂ„ten om jag inte har fel. 😛

SĂ€kert rĂ€tt Munkie! 😉

exrg3.jpg

Postat

Marushka

BlĂŒmchen (vet inte om hon skriver lĂ„tarna iof)

Postat

Fedde Le Grand har producerat lĂ„ten om jag inte har fel. 🙂

Jo det vet jag ocksĂ„, men hon Ă€r ju artist och trĂ„dskaparen bad om sĂ„dana ocksĂ„. DĂ€rav mitt tips. SĂ„ försök att besserwissa nĂ„gon annan serrö 🙂

Postat
DJ Tatana, Sophie Sugar, Ian van Dahl och Basshunter om jag fĂ„r nĂ€mna nĂ„gra. đŸ€Ș

Ian Van Dahl ochBasshunter Àr vÀl inte kvinnor eller...

Har jag missat nÄt...

Basshunter Ă€r en kĂ€rring och sĂ„ngerskan i Ian van Dahl Ă€r frontfiguren 😄

Postat (redigerat)

Fedde Le Grand har producerat lĂ„ten om jag inte har fel. 😄

Jo det vet jag ocksĂ„, men hon Ă€r ju artist och trĂ„dskaparen bad om sĂ„dana ocksĂ„. DĂ€rav mitt tips. SĂ„ försök att besserwissa nĂ„gon annan serrö 😛

Vaknat pÄ fel sida eller? Det var inget illa menat om du trodde det.

edit: illa menat*

Redigerat av Munkie
Postat

Fedde Le Grand har producerat lĂ„ten om jag inte har fel. 😉

Jo det vet jag ocksĂ„, men hon Ă€r ju artist och trĂ„dskaparen bad om sĂ„dana ocksĂ„. DĂ€rav mitt tips. SĂ„ försök att besserwissa nĂ„gon annan serrö 😛

Vaknat pÄ fel sida eller? Det var inget illa menat om du trodde det.

edit: illa menat*

Det trodde jag inte du gjorde heller. Jag bara kommenterade ditt inlĂ€gg och om varför jag gav Ida som tips. Och det sist nĂ€mnda borde du förstĂ„tt att det var sagt med humor, med tanke pĂ„ smileyn jag la till efterĂ„t. Men det var inget illa menat om du trodde det 😄 <--- obs

• 1 mĂ„nad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar Ă€r inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.