Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Har precis fått Min nya dator levererad. Inser plötsligt att bägge USB-utgångarna från datorn antagligen är USB 2.0. Min gamla M-box är ju USB 1, typ. Kommer det att funka ändå?

Annons
Postat (redigerat)

Förmodligen eftersom USB2.0 är bakåtkompatibel med USB1.0. På wikipedia finns mer information.

EDIT: Infogade källa.

Redigerat av Implasticyde
Postat

jag har inte hunnit testa själv, eftersom jag har en sån tur att jag kan låna från jobbet 7 mini m-box...

men enligt magnus på 4 sound i sthlm funkar hemma hos honom!

Postat

Hej alla glada!

Jag har glömt att uppdatera Er! Installerade Logic 7 och hämtade uppdeteringen till 7.1. Installerade sedan Digi Core Audio Manager från Protools LE 7-skivan. Då dök M-boxen upp i Preference-listan i Logic. Provade att dra in ett par gamla låtar och att spela in lite nytt tjafs, fungerade utmärkt!

Protools LE väntar jag med tills 8:an kommer. Har inte de uppdateringar (kostar pesetas) som behövs för att den version av PT jag har nu skall fungera. 8:an dock förhandsbeställd!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.