Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Hittills tycker jag den Àr mycket bÀttre. Den gamla var bÄda fulare och konstig, ibland startade den inte. Men jag vet inte, har inte tÀnkt sÄ mycket pÄ det. Ser vÀl lite modernare ut ocksÄ.

Postat
Den gamla var bÄda fulare och konstig, ibland startade den inte.

PĂ„ tal om det sĂ„ startar inte den nya för mig 🙂 Kanske ngn plugin som inte Ă€r pĂ„ plats...

Postat

Vilken skit, den ser bara bra ut... 2,654 spelningar idag?!?! njaa, sÄ kÀnd Àr jag inte...

Postat
Vilken skit, den ser bara bra ut... 2,654 spelningar idag?!?! njaa, sÄ kÀnd Àr jag inte...

Blev ocksÄ lite skeptisk nÀr jag loggade in.

Är vĂ€l nĂ„gon liten barnsjukdom sĂ„hĂ€r i början. Hittills tycker jag den Ă€r bĂ€ttre, framförallt dĂ„ snyggare.

Postat

Alldeles jÀvla för stor och klumpig ju!

Dessutom gÄr det att starta alla lÄtar samtidigt sÄ att de lÄter i varandra.

Och fel pÄ rÀkneverket definitivt.

Njaa, svag tvÄa!

Postat

Fast det gör den ju inte. För alla. Min vÀgrar starta. Aktivera JavaScript och installera Flash 9 stÄr det... och det Àr gjort. Kanske en ombot av burken hjÀlper? Hmm.

Postat
Fast det gör den ju inte. För alla. Min vÀgrar starta. Aktivera JavaScript och installera Flash 9 stÄr det... och det Àr gjort. Kanske en ombot av burken hjÀlper? Hmm.

Samma sak för mig!!!

Första lÄten startar men nÀr jag klickar pÄ en ny lÄt......

...hÀnder inget alls!

Kass!

/Cruncharn'

Postat (redigerat)

Förutom spelarens utseende, hur Àr kvaliten pÄ musiken nu dÄ? Jag vet att nÀr man laddade upp en lÄt innan sÄ skönt kvaliten frÄn exempelvis 320 kbps till 90 kbps. Hur Àr det nu dÄ?

Vill gÀrna anvÀnda myspace spelare men gör nog inte det förrens de fixat kvaliten pÄ musiken. Tills dess sÄ kommer jag vÀl anvÀnda min hemgjorda spelare.

Redigerat av Taner
Postat (redigerat)
Förutom spelarens utseende, hur Àr kvaliten pÄ musiken nu dÄ? Jag vet att nÀr man laddade upp en lÄt innan sÄ skönt kvaliten frÄn exempelvis 320 kbps till 90 kbps. Hur Àr det nu dÄ?

Vill gÀrna anvÀnda myspace spelare men gör nog inte det förrens de fixat kvaliten pÄ musiken. Tills dess sÄ kommer jag vÀl anvÀnda min hemgjorda spelare.

-samma lika (dÄliga) kvalitet tyvÀrr..

Och bilderna blev konstiga, jag har ett öga pĂ„ en av mina lĂ„tar -blev vĂ€ldigt oproportionerligt 😏

Sen fungerar inte slumpvis uppspelning heller, men det löser sig vÀl bara dom fÄr igÄng allt.

Personligen tycker jag spelaren tar för stor plats, men det Àr vÀl en vanesak.

..hm.. har lyssnat igen.. Ă€r det nĂ„got bĂ€ttre kvalitet? Eller lurar jag mig sjĂ€lv kanske för att jag gĂ€rna vill att sĂ„ ska vara fallet? 😆

Redigerat av Wetter
Postat

Min internetuppkoppling segar ner sig helt sÄ fort man gÄr in pÄ Myspace, hur kommer det sig? Finns det nÄt som gör att sidan tar upp all bandbredd för att ladda musikspelaren eller vad Àr det frÄgan om?

Postat

Tycker det lÄter som om kvaliteten pÄ ljudet Àr bÀttre, men det kanske bara beror pÄ att ljudet har högre volym? Skjutpotentiometern Àr ju stÀlld lÀngre Ät höger i ursprungslÀget.

LÄtarna startar direkt och rÀkneverket har fungert perfekt för mig iaf, tror jag, för hur ska man kunna veta det överhuvudtaget??

Snyggare Àn den förra ocksÄ.

Installera Flash 9 stod det först, vad nu det Àr för nÄgot, men jag har inte brytt mig om det.

//:debatt

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.