Jump to content
Annons

Va tycks om...


djstyler

Recommended Posts

Annons
Den gamla var båda fulare och konstig, ibland startade den inte.

På tal om det så startar inte den nya för mig 🙂 Kanske ngn plugin som inte är på plats...

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken skit, den ser bara bra ut... 2,654 spelningar idag?!?! njaa, så känd är jag inte...

Blev också lite skeptisk när jag loggade in.

Är väl någon liten barnsjukdom såhär i början. Hittills tycker jag den är bättre, framförallt då snyggare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast det gör den ju inte. För alla. Min vägrar starta. Aktivera JavaScript och installera Flash 9 står det... och det är gjort. Kanske en ombot av burken hjälper? Hmm.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast det gör den ju inte. För alla. Min vägrar starta. Aktivera JavaScript och installera Flash 9 står det... och det är gjort. Kanske en ombot av burken hjälper? Hmm.

Samma sak för mig!!!

Första låten startar men när jag klickar på en ny låt......

...händer inget alls!

Kass!

/Cruncharn'

Link to comment
Dela på andra sajter

Förutom spelarens utseende, hur är kvaliten på musiken nu då? Jag vet att när man laddade upp en låt innan så skönt kvaliten från exempelvis 320 kbps till 90 kbps. Hur är det nu då?

Vill gärna använda myspace spelare men gör nog inte det förrens de fixat kvaliten på musiken. Tills dess så kommer jag väl använda min hemgjorda spelare.

Redigerat av Taner
Link to comment
Dela på andra sajter

Förutom spelarens utseende, hur är kvaliten på musiken nu då? Jag vet att när man laddade upp en låt innan så skönt kvaliten från exempelvis 320 kbps till 90 kbps. Hur är det nu då?

Vill gärna använda myspace spelare men gör nog inte det förrens de fixat kvaliten på musiken. Tills dess så kommer jag väl använda min hemgjorda spelare.

-samma lika (dåliga) kvalitet tyvärr..

Och bilderna blev konstiga, jag har ett öga på en av mina låtar -blev väldigt oproportionerligt 😏

Sen fungerar inte slumpvis uppspelning heller, men det löser sig väl bara dom får igång allt.

Personligen tycker jag spelaren tar för stor plats, men det är väl en vanesak.

..hm.. har lyssnat igen.. är det något bättre kvalitet? Eller lurar jag mig själv kanske för att jag gärna vill att så ska vara fallet? 😆

Redigerat av Wetter
Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker det låter som om kvaliteten på ljudet är bättre, men det kanske bara beror på att ljudet har högre volym? Skjutpotentiometern är ju ställd längre åt höger i ursprungsläget.

Låtarna startar direkt och räkneverket har fungert perfekt för mig iaf, tror jag, för hur ska man kunna veta det överhuvudtaget??

Snyggare än den förra också.

Installera Flash 9 stod det först, vad nu det är för något, men jag har inte brytt mig om det.

//:debatt

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...