Masse Postat 6 augusti 2008 Postat 6 augusti 2008 MÄste bara rekommendera www.medieshoppen.se (finns i Köpenhamn). Köpte 100 printbara cd-r pÄ spindel för ca 180 spÀnn (frakt 125 + kortavgift 15). MÀrket Àr MediaRange som kanske inte Àr vÀrldens bÀsta, men helt ok. I mitt fall vill jag ha billiga skivor för promotion. BrÀnt 20 skivor i 16 x och inga problem. Bra och snabb service.
sixties Postat 6 augusti 2008 Postat 6 augusti 2008 sökte pÄ cd-r pÄ google den fösta trÀffen angav tdk cd-r 100st för 179:- men det tillkommer vÀl frakt (fattade inte riktigt om frakten var inrÀknad i ditt pris)
Masse Postat 7 augusti 2008 TrÄdstartare Postat 7 augusti 2008 180 + frakt. Dessa printbara skivor kostar nÄgra hundra mer i Sverige.
Memphis Postat 7 augusti 2008 Postat 7 augusti 2008 (redigerat) Vad betyder snuskigt billigt?? Att det Ă€r snuskigt och billigt. Samtidigt. đ Edit. hm.. det kanske var en seriös frĂ„ga? med tanke pĂ„ att du Ă€r lite Ă€ldre, Snuskigt Ă€r ett ett ungdomligt uttryck för att beskriva nĂ„got extremt, tex. Yngve malmsteen Ă€r snuskigt snabb pĂ„ gitarr. saffran Ă€r snuskigt dyrt etc. đ eh, jag e trött, fĂ„r ta o sova, sitta o göra musik sĂ„hĂ€r in pĂ„ nĂ€tterna..) Redigerat 7 augusti 2008 av Memphis
rainydays Postat 7 augusti 2008 Postat 7 augusti 2008 Runt 200kr brukar man fÄ ge för ett 100-pack fullface printable med bra kvalité. SÄ ja, nÄgra kronor billigare Àr det ju.
AkeW Postat 22 april 2009 Postat 22 april 2009 Runt 200kr brukar man fÄ ge för ett 100-pack fullface printable med bra kvalité. SÄ ja, nÄgra kronor billigare Àr det ju. VardÄ?
musicpanda88 Postat 24 april 2009 Postat 24 april 2009 VardÄ? Undrar jag med.. kommer bara att tÀnka pÄ tradera typ..
Dj_Aladdin Postat 27 januari 2010 Postat 27 januari 2010 www.wesellcd.com & www.dvdmarknaden.com Snuskigt billigt đ
Guitar Nilsson Postat 27 januari 2010 Postat 27 januari 2010 Att det Ă€r snuskigt och billigt. Samtidigt. đ Edit. hm.. det kanske var en seriös frĂ„ga? med tanke pĂ„ att du Ă€r lite Ă€ldre, Snuskigt Ă€r ett ett ungdomligt uttryck för att beskriva nĂ„got extremt, tex. Yngve malmsteen Ă€r snuskigt snabb pĂ„ gitarr. saffran Ă€r snuskigt dyrt etc. đ eh, jag e trött, fĂ„r ta o sova, sitta o göra musik sĂ„hĂ€r in pĂ„ nĂ€tterna..) Hehe. Snuskigt Ă€r ett ord man bliver glad av! I alla Ă€ldrar! Snusk-HĂ„kan.
slejnard Postat 27 januari 2010 Postat 27 januari 2010 Att det Ă€r snuskigt och billigt. Samtidigt. đ Edit. hm.. det kanske var en seriös frĂ„ga? med tanke pĂ„ att du Ă€r lite Ă€ldre, Snuskigt Ă€r ett ett ungdomligt uttryck för att beskriva nĂ„got extremt, tex. Yngve malmsteen Ă€r snuskigt snabb pĂ„ gitarr. saffran Ă€r snuskigt dyrt etc. đ eh, jag e trött, fĂ„r ta o sova, sitta o göra musik sĂ„hĂ€r in pĂ„ nĂ€tterna..) Sorry för en snuskigt lĂ„ng vĂ€ntan pĂ„ svar men sĂ„ vidare seriös var icket min frĂ„ga. đ Glömde visst mr smiley. "med tanke pĂ„ att du Ă€r lite Ă€ldre" đ. Tsss...maken till ungdomlig frĂ€ckhet har jag vĂ€l sĂ€llan skĂ„dat đź . Ja se dagens ungdomar... âșïž
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.