Jump to content
Annons

Snuskigt billiga cd-r


Masse

Recommended Posts

Måste bara rekommendera www.medieshoppen.se (finns i Köpenhamn). Köpte 100 printbara cd-r på spindel för ca 180 spänn (frakt 125 + kortavgift 15). Märket är MediaRange som kanske inte är världens bästa, men helt ok. I mitt fall vill jag ha billiga skivor för promotion. Bränt 20 skivor i 16 x och inga problem.

Bra och snabb service.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

sökte på cd-r på google den fösta träffen angav tdk cd-r 100st för 179:- men det tillkommer väl frakt (fattade inte riktigt om frakten var inräknad i ditt pris)

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad betyder snuskigt billigt??

Att det är snuskigt och billigt. Samtidigt.

🙂

Edit. hm.. det kanske var en seriös fråga? med tanke på att du är lite äldre, Snuskigt är ett ett ungdomligt uttryck för att beskriva något extremt, tex. Yngve malmsteen är snuskigt snabb på gitarr. saffran är snuskigt dyrt etc. 😛 eh, jag e trött, får ta o sova, sitta o göra musik såhär in på nätterna..)

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 8 månader senare...
  • 9 månader senare...
Att det är snuskigt och billigt. Samtidigt.

😛

Edit. hm.. det kanske var en seriös fråga? med tanke på att du är lite äldre, Snuskigt är ett ett ungdomligt uttryck för att beskriva något extremt, tex. Yngve malmsteen är snuskigt snabb på gitarr. saffran är snuskigt dyrt etc. 🙂 eh, jag e trött, får ta o sova, sitta o göra musik såhär in på nätterna..)

Hehe. Snuskigt är ett ord man bliver glad av! I alla äldrar!

Snusk-Håkan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Att det är snuskigt och billigt. Samtidigt.

😄

Edit. hm.. det kanske var en seriös fråga? med tanke på att du är lite äldre, Snuskigt är ett ett ungdomligt uttryck för att beskriva något extremt, tex. Yngve malmsteen är snuskigt snabb på gitarr. saffran är snuskigt dyrt etc. 🙂 eh, jag e trött, får ta o sova, sitta o göra musik såhär in på nätterna..)

Sorry för en snuskigt lång väntan på svar men så vidare seriös var icket min fråga. 😄 Glömde visst mr smiley.

"med tanke på att du är lite äldre" 🙂. Tsss...maken till ungdomlig fräckhet har jag väl sällan skådat 😮 . Ja se dagens ungdomar... ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...