Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

MÄste bara rekommendera www.medieshoppen.se (finns i Köpenhamn). Köpte 100 printbara cd-r pÄ spindel för ca 180 spÀnn (frakt 125 + kortavgift 15). MÀrket Àr MediaRange som kanske inte Àr vÀrldens bÀsta, men helt ok. I mitt fall vill jag ha billiga skivor för promotion. BrÀnt 20 skivor i 16 x och inga problem.

Bra och snabb service.

Annons
Postat

sökte pÄ cd-r pÄ google den fösta trÀffen angav tdk cd-r 100st för 179:- men det tillkommer vÀl frakt (fattade inte riktigt om frakten var inrÀknad i ditt pris)

Postat (redigerat)
Vad betyder snuskigt billigt??

Att det Àr snuskigt och billigt. Samtidigt.

🙂

Edit. hm.. det kanske var en seriös frĂ„ga? med tanke pĂ„ att du Ă€r lite Ă€ldre, Snuskigt Ă€r ett ett ungdomligt uttryck för att beskriva nĂ„got extremt, tex. Yngve malmsteen Ă€r snuskigt snabb pĂ„ gitarr. saffran Ă€r snuskigt dyrt etc. 😛 eh, jag e trött, fĂ„r ta o sova, sitta o göra musik sĂ„hĂ€r in pĂ„ nĂ€tterna..)

Redigerat av Memphis
Postat

Runt 200kr brukar man fÄ ge för ett 100-pack fullface printable med bra kvalité. SÄ ja, nÄgra kronor billigare Àr det ju.

• 8 mĂ„nader senare...
Postat
Runt 200kr brukar man fÄ ge för ett 100-pack fullface printable med bra kvalité. SÄ ja, nÄgra kronor billigare Àr det ju.

VardÄ?

Postat
VardÄ?

Undrar jag med.. kommer bara att tÀnka pÄ tradera typ..

• 9 mĂ„nader senare...
Postat

😛

Edit. hm.. det kanske var en seriös frĂ„ga? med tanke pĂ„ att du Ă€r lite Ă€ldre, Snuskigt Ă€r ett ett ungdomligt uttryck för att beskriva nĂ„got extremt, tex. Yngve malmsteen Ă€r snuskigt snabb pĂ„ gitarr. saffran Ă€r snuskigt dyrt etc. 🙂 eh, jag e trött, fĂ„r ta o sova, sitta o göra musik sĂ„hĂ€r in pĂ„ nĂ€tterna..)

Hehe. Snuskigt Àr ett ord man bliver glad av! I alla Àldrar!

Snusk-HÄkan.

Postat

😄

Edit. hm.. det kanske var en seriös frĂ„ga? med tanke pĂ„ att du Ă€r lite Ă€ldre, Snuskigt Ă€r ett ett ungdomligt uttryck för att beskriva nĂ„got extremt, tex. Yngve malmsteen Ă€r snuskigt snabb pĂ„ gitarr. saffran Ă€r snuskigt dyrt etc. 🙂 eh, jag e trött, fĂ„r ta o sova, sitta o göra musik sĂ„hĂ€r in pĂ„ nĂ€tterna..)

Sorry för en snuskigt lĂ„ng vĂ€ntan pĂ„ svar men sĂ„ vidare seriös var icket min frĂ„ga. 😄 Glömde visst mr smiley.

"med tanke pĂ„ att du Ă€r lite Ă€ldre" 🙂. Tsss...maken till ungdomlig frĂ€ckhet har jag vĂ€l sĂ€llan skĂ„dat 😼 . Ja se dagens ungdomar... â˜ș

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.