Jump to content
Annons

Jag har inte rÄd...


Pesek

Recommended Posts

...Kurzweil PC3X! AssĂ„ sĂ„ fin den Ă€r, sĂ„ bra den lĂ„ter. Vacker, kraftfull och alldeles, ja alldeles bedĂ„rande 😉

Fyll gÀrna pÄ med era drömmar...

Redigerat av Pesek
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons
drloop (oregistrerad)
...Kurzweil PC3X! AssĂ„ sĂ„ fin den Ă€r, sĂ„ bra den lĂ„ter. Vacker, kraftfull och alldeles, ja alldeles bedĂ„rande 😼

Fyll gÀrna pÄ med era drömmar...

Kolla in en beggad K2000, det Àr nÀstan samma teknik i den. En riktigt cool synt.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Jag drömmer om tid och inspiration! 😛

Huvudet pÄ spiken, tid har jag inte mycket av efter att ha jobbat 8.00-16.30 eller mer. Finns inte

mycket ork och inspiration kvar sedan. Pod:en i och för sig nyttig Ă€ndĂ„ de gĂ„nger jag har live gig. 😼

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

...ett stort utrymme med all utrustning/instrument som bara kan stÄ upp-packad och redo att trycka pÄ rec, nÀr andan faller pÄ... samt att kunna ha datorn till enbart musik och inte ha "allt" pÄ den... sen skulle en miljon och sjöutsikt inte heller sitta fel...

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Yamaha DX7

Är inte alltför svĂ„rt/dyrt att hitta. Jag köpte en Yamaha TX7 (modulversionen med samma ljud som DX7) för 400 kronor pĂ„ Vendolin för nĂ„t Ă„r sedan.

Vad Àr det som Àr sÄ nice med DX7/TX7 ? 400:- Àr aldrig fel för en leksak :rolleyes:

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Vad Àr det som Àr sÄ nice med DX7/TX7 ? 400:- Àr aldrig fel för en leksak :rolleyes:

Precis vad jag tÀnkte!

Jag tycker det Àr nice med 80-talssynthljuden och DX7 var ju en pryl som fanns i nÀstan alla 80-talspoplÄtar, sÄ nÀr jag hittade den billigt kunde jag inte lÄta bli.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Vad Àr det som Àr sÄ nice med DX7/TX7 ? 400:- Àr aldrig fel för en leksak :rolleyes:

Precis vad jag tÀnkte!

Jag tycker det Àr nice med 80-talssynthljuden och DX7 var ju en pryl som fanns i nÀstan alla 80-talspoplÄtar, sÄ nÀr jag hittade den billigt kunde jag inte lÄta bli.

Jag Àlskar det skrikiga FMpianot.. dessutom finns massa snygga ljud o göra basljud av i den synthen..

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Gimme gimme gimme 🙂

HPRO%20ZIGA%202K7.jpg

Oboy!!!!!!!!! Och jag som hade tÀnkt skriva att jag redan har alla grejer jag nÄnsin kommer att vilja ha.. :rolleyes:

var hittade du det DÄR??? 🙂

Jag vill ha! 🙂

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Vad Àr det som Àr sÄ nice med DX7/TX7 ? 400:- Àr aldrig fel för en leksak :rolleyes:

Precis vad jag tÀnkte!

Jag tycker det Àr nice med 80-talssynthljuden och DX7 var ju en pryl som fanns i nÀstan alla 80-talspoplÄtar, sÄ nÀr jag hittade den billigt kunde jag inte lÄta bli.

Jag Àlskar det skrikiga FMpianot.. dessutom finns massa snygga ljud o göra basljud av i den synthen..

SĂ„ sant. FrĂ„gar man mig sĂ„ Ă€r DX7'an "The" FM-synth. Älskar alla cheesy'iga pads man kan fĂ„ till.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Gimme gimme gimme đŸ„°

HPRO%20ZIGA%202K7.jpg

Oboy!!!!!!!!! Och jag som hade tÀnkt skriva att jag redan har alla grejer jag nÄnsin kommer att vilja ha.. :rolleyes:

var hittade du det DÄR??? đŸ„°

Fick upp ögonen för dom nÀr Toontrack körde pÄ dom nÀr dom demade superior!

Det Àr mÀrket Hart Dynamics. Kostar lite mindre Àn Roland och ska vara mycket bÀttre sÀgs det. Och det kan man ju förstÄ nÀr man kollar vilka som kör pÄ det. Dessutom Àr dom fan sÄ mycket snyggare Àn Roland. Det enda som suger Àr att dom har ingen triggenhet. Man mÄste köra pÄ Rolands burk och betala för en massa skitljud.

Första SNYGGA pads jag nÄnsin sett!

HPRO_SNARE.jpg

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...