Cato Postat 11 juli 2008 Postat 11 juli 2008 Hur går jag tillväga för att få tag på min valideringskod igen? MVH/ Cato
Piccazzo Postat 11 juli 2008 Postat 11 juli 2008 Ta kontakt med butiken du köpte den i eller Digidesign.
Cato Postat 11 juli 2008 Trådstartare Postat 11 juli 2008 Hehe...ja, jag utryckte mig nog inte så utförligt: Jag hittar varken skiva eller valideringskod, varit i kontakt med butiken jag köpte min M Box mini och till råga på allt så registrerade jag aldrig mig på digidesigns hemsida så de har inga uppgifter på mig. Vet någon om valideringskoden lagras någonstans i programmet?
Peter Roos Postat 19 juli 2008 Postat 19 juli 2008 (redigerat) Hehe...ja, jag utryckte mig nog inte så utförligt: Jag hittar varken skiva eller valideringskod, varit i kontakt med butiken jag köpte min M Box mini och till råga på allt så registrerade jag aldrig mig på digidesigns hemsida så de har inga uppgifter på mig. Vet någon om valideringskoden lagras någonstans i programmet? Otur, för den lagras inte någonstans. Man får "låna" en registreringsnyckel av någon om man ska få igång programmet. Jag har en extra skiva/reg.nyckel (PT 7.1) till en M-box mini, som jag inte använder (använder 002 Factory m PT 7.3 som oxå funkar på M-Boxen). Redigerat 19 juli 2008 av Sleap
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.