nilsemil Postat 19 juni 2008 Dela Postat 19 juni 2008 hej. min gamla pod tappade minnet för 5 år sen och jag har inte kunnat spara banker på den sen dess. vad har hänt sen jag köpte den 1999? inser att det vore smidigt med en rackkopplad sak. har det hänt mycket sen första pod pro:n och nya xt? vilka kom däremellan? emil Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ekstasis Postat 20 juni 2008 Dela Postat 20 juni 2008 (redigerat) Sedan 1999, har Pod 2.0 och 3.0 släppts, sedan XT, och nu senast POD X3. Jag har en snabb fråga om POD X3 även då det inte har något med tråden att göra, men jag tar ändå tillfället i akt! Hur fan ändrar man inspelnings volymen på USBn ? När jag spelar in med USBn så är den en bra bit ovanför 0an vilket resulterar i en massa digitalt oljud... Redigerat 20 juni 2008 av Ekstasis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Assar Postat 20 juni 2008 Dela Postat 20 juni 2008 Hur fan ändrar man inspelnings volymen på USBn ? Jag brukar använda volymknappen ("Output"). 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 20 juni 2008 Dela Postat 20 juni 2008 Sedan 1999, har Pod 2.0 och 3.0 släppts, sedan XT, och nu senast POD X3. Jag har en snabb fråga om POD X3 även då det inte har något med tråden att göra, men jag tar ändå tillfället i akt! Hur fan ändrar man inspelnings volymen på USBn ? När jag spelar in med USBn så är den en bra bit ovanför 0an vilket resulterar i en massa digitalt oljud... Mellandetalj; Kom det verkligen en 3.0?? Till trådskaparen ska nämnas, att det faktiskt finns en och annan "härute" (även om det är en minoritet), som fortfarande tycker att POD 2.0 är bäst. Den har ett par emuleringar som inte följde med till XT. Kolla in alternativen oxå, många talar sig varma om VOX Tonelab:) tjing Bengan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ekstasis Postat 20 juni 2008 Dela Postat 20 juni 2008 Hur fan ändrar man inspelnings volymen på USBn ? Jag brukar använda volymknappen ("Output"). 🙂 Har provat det, usb volymen blir oförändrad. Sänker jag volymen i Gearbox är den också oförändrad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Assar Postat 20 juni 2008 Dela Postat 20 juni 2008 Hur fan ändrar man inspelnings volymen på USBn ? Jag brukar använda volymknappen ("Output"). 🙂 Har provat det, usb volymen blir oförändrad. Sänker jag volymen i Gearbox är den också oförändrad. Skumt, det funkar hos mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.