Jump to content
Annons

necro facility


racso

Recommended Posts

tjena tjena

shit det bar ett bra jävla tag jag var inne här 😛

men nu skall jag vell ta mig i kragen och vara här lite mer 😉

mitt elektroniska band necro facility kommer håller på och förhandlar emd lite olika bolag just nu, och är ute på en lite mini turne som kommmer både inehålla tyskland och polen.

men jag tänkte att ni kära studioforum lyssnare skulle få bedöma lite, på våra två demo låtar vi har på våran hemsida, jag vet att jag har fått bra svar förut, och jag tror lika mycket på det nu 🙂

http://necro.e-prom.se

tack på hörhand

oscar holter - necro facility

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Välkommen tillbaks!

Då kanske du skulle kolla igenom reglerna för demopostningar då...? 😛

Det här lät väl riktigt schysst.

Lite lite botten tycker jag, men det kan mycket väl bero på att jag sitter i ett par små skitlurar så jag får nog återkomma om det...

Får vibbar av t.ex. Seven trees och Leætherstip. Kanske kanske lite för mycket vibbar av annat och för lite "nytt och spännande", men det låter ändå snyggt.

Såg förresten på er sajt att ni ska spela i Oskarshamn till helgen... Vet du vad det är för ställe? Det är ju inte sååå långt dit, så man kanske skulle passa på att ta en tur när det nu är nåt synthigt i krokarna...

Link to comment
Dela på andra sajter

ja jag kanske skall ta och göra det 😉

ah kul att du gilalde det, det är juh still ganska avskalade demos 🙂

men men

jadu det är en ganska simpel grej torr jag. men rätt många band.

ifall du har helgon, kanske jag kan ge dej namnet till arrangören och kanske ta dej dit 🙂

mvh oscar holter

Link to comment
Dela på andra sajter

jadu det är en ganska simpel grej torr jag. men rätt många band.

ifall du har helgon, kanske jag kan ge dej namnet till arrangören och kanske ta dej dit 😆

Om jag har helgon?? Nu förstår jag inte så mycket... 😏

Har redan hittat en länk med email-adress, men det verkar inte som att det blir nån resa för mig den här gången...tyvärr...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...