Jump to content
Annons

Fittan sticker fram (IDOL2004)


hackeman

Betyg  

51 röster

  1. 1. Betyg

    • 0 - Usch!
      32


Recommended Posts

nattvaktaren (oregistrerad)

Jaha, så nu har fitt-Gunillas (eller ska det vara fitt-Hacke?) tråd förvandlats till nåt slags tyskhatarforum?

Som om innehållet från början inte var tråkigt nog...

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 120
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

...okej, okej, jag kanske borde skrivit TYP Ulf Brunnberg, det kan lika gärna ha varit Jarl Borssen eller Uffe Larsson, men dubbat var det lik förbaskat någon månad innan dom tog förnuftet till fånga och körde med orginalrösterna igen.

Vi har ju annars varit förskonade från dubbnings-terror, tänk på dom stackars tyskarna tillexempel. Har suttit på en del tyska hotellrum och inte bara sett Bart fräsa "Yo - guten tag, was is lost?" såväl som JR Ewing mumla "Das was gesundheit weer schnelligen heist, Bobby!" För att inte tala om Benny Hill på platt-tyska... - mein Gott!  😱

Jag hatar tyskar.

Lite på grund av att de är värdelösa på Engelska vilket gör att man måste känna sig som en idiot när man försöker haspla fram några väl valdra ord. En annan sak jag hatar med tyskar är att dom har städare på varenda jävla liten toalett. En fin restaurang ok, varenda jävla mack längs autobahn? Låt mit skita i fred.

Men mest av allt p.g.a. de våldtagit så många underbara tv-serier. Vad är South Park utan Cartman's röst? Simpsons utan Homers och Mr Burns röster?

Prova att jobba med dem. Då blir det ännu värre. När jag satt på en corporate-funktion och tog fram standards och bestämmelser för omvärlden var tyskarna bland de svåraste att få med på tåget. Totalt omöjligt att få dem att följa standards och foga sig till omvärlden.

Link to comment
Dela på andra sajter

nattvaktaren (oregistrerad)
Jaha, så nu har fitt-Gunillas (eller ska det vara fitt-Hacke?) tråd förvandlats till nåt slags tyskhatarforum?

Som om innehållet från början inte var tråkigt nog...

Gullet, varför är du här och läser då?

Det behövs en motvikt till alla som tycker det är skojjigt att sjunga om fittor, that's why.

Jag är finnen i din gemytliga röv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha, så nu har fitt-Gunillas (eller ska det vara fitt-Hacke?) tråd förvandlats till nåt slags tyskhatarforum?

Som om innehållet från början inte var tråkigt nog...

Gullet, varför är du här och läser då?

Det behövs en motvikt till alla som tycker det är skojjigt att sjunga om fittor, that's why.

Jag är finnen i din gemytliga röv.

Det ante mig att du var en såndär rövkille! 😱

Jag är glad att du finns, Nattvaktaren. Du är en av de få som kan få mitt adrenalin att småputtra lite här på forumet. Då känner man att man lever. Aaahhh. 😉

edit: feeeelstavvning

Redigerat av hackeman
Link to comment
Dela på andra sajter

nattvaktaren (oregistrerad)
"jag är glad att det är över, så lämna mig i fred..." 😉

Nu blir jag besviken på dig Hacke.

Kunde du inte ha jävlats med Fitt-Gunilla bara lite till?

Att börja gapa om upphovsrätt och rättsliga åtgärder var ju så skrattretande lågt att människan faktiskt förtjänade din version. 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
"jag är glad att det är över, så lämna mig i fred..."  😉

Nu blir jag besviken på dig Hacke.

Kunde du inte ha jävlats med Fitt-Gunilla bara lite till?

Att börja gapa om upphovsrätt och rättsliga åtgärder var ju så skrattretande lågt att människan faktiskt förtjänade din version. 🙁

Word.

Jag var också tvungen att vända kappan.

Link to comment
Dela på andra sajter

"jag är glad att det är över, så lämna mig i fred..."  🙁

Nu blir jag besviken på dig Hacke.

Kunde du inte ha jävlats med Fitt-Gunilla bara lite till?

Att börja gapa om upphovsrätt och rättsliga åtgärder var ju så skrattretande lågt att människan faktiskt förtjänade din version. 🙁

Word.

Jag var också tvungen att vända kappan.

Sorry bojs. Jag ÄR faktiskt glad att det är över. Det kändes rätt pinsamt att det stod "fittan sticker fram" överst i listan på min hemsida. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha, så nu har fitt-Gunillas (eller ska det vara fitt-Hacke?) tråd förvandlats till nåt slags tyskhatarforum?

Som om innehållet från början inte var tråkigt nog...

Nattvaktaren jag är besviken på dig!

Det ÄR roligt att klaga på människor i allmänhet och på tyskar i synnerhet. Tycker du inte att de har förtjänat det ändå? Det är trots allt de som tar allt vårt älgbajs.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag hållt mig i bakgrunden länge, tittat och lyssnat. 😉 Har tyvärr inte tillgång till TV4 🙁 , så jag har inte sett klippet tidigare. Men det här är ta mig fan ÄKTA SVENSK HUMOR 🙁🙁 . F-n vad jag har garvat. Heja Gunilla 🙁 . Och din låt har jag stött på på flera ställen ute på nätet 😄 . Snacka om underhållning. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

alnori (oregistrerad)

Häftig site

låten "jag e full" i kombination med din bild..fick mig skaratta "såbbas" mycket att

jag nästan "fainted".

keep up the funny work of art.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men för helvete Hacke. Nu blev jag ledsen att Pappa Balkan är i Norge. Detta var fan lika dåligt som Eddie Meduzas "Fruntimmer ni ä madrasser me höl i".

Om jag fått det att framstå som att det är DU som är dålig med mitt inlägg, så ber jag om ursäkt :rolleyes: Speciellt med tanke på vissa trådar som uppstått på senare tid... Skriv upp mig för det där krogslagsmålet också. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...
VIDEON då....gosh...den va ju 3/4 av hela skojigheten

Videon var sjukt underbar! Eller underbart sjuk! 😄

Kanske ska nämna att efter att Olsberg låst tråden i fråga så hörde Fitt-Gunilla av sig till mig och påpekade att precis som jag gissade låg det inte för henne att hota med rättsliga åtgärder mot någon som gjort en parodi på en hennes parodi - utan det var hennes polarinna Seka som tagit sig friheten att utge sig för att vara Gunilla. Hehe. Därefter skickade jag låten till Gunilla på hennes begäran. 🙂

Synd att hon inte ställde upp i år... hon påstod hon skulle göra det, men hon blev kanske stoppad innan hon hann börja. 😆

Redigerat av hackeman
Link to comment
Dela på andra sajter

Gunilla borde ju få släppa en skiva nu när balali-andreas får göra det.

kommer man inte först i idol så bör man attsa på att komma sist 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

VIDEON då....gosh...den va ju 3/4 av hela skojigheten

Videon var sjukt underbar! Eller underbart sjuk! 😄

Kanske ska nämna att efter att Olsberg låst tråden i fråga så hörde Fitt-Gunilla av sig till mig och påpekade att precis som jag gissade låg det inte för henne att hota med rättsliga åtgärder mot någon som gjort en parodi på en hennes parodi - utan det var hennes polarinna Seka som tagit sig friheten att utge sig för att vara Gunilla. Hehe. Därefter skickade jag låten till Gunilla på hennes begäran. 🙂

Synd att hon inte ställde upp i år... hon påstod hon skulle göra det, men hon blev kanske stoppad innan hon hann börja. 😆

Så det var bara Seko som var knäpp då alltså. Ja, där ser man!

Link to comment
Dela på andra sajter

Valda ord ur en stängd tråd:

"verkshöjd"

"komposition"

"upphovsrättssäkring"

"textförfattande"

"stämning"

😄

tänk att 15 helknasiga och svårförstådda sekunder i rampljuset för mer än ett år sen kunde utvecklas till nåt sånt här! priceless!

🙂😆😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Valda ord ur en stängd tråd:

"verkshöjd"

"komposition"

"upphovsrättssäkring"

"textförfattande"

"stämning"

🙂

tänk att 15 helknasiga och svårförstådda sekunder i rampljuset för mer än ett år sen kunde utvecklas till nåt sånt här! priceless!

😆  😆  😆

Dom sista åren har man ju mest sett samma kärleksmussla... 😉

Men ska det vara så svårt och kompliserat när musslan sticker fram... 🙂

När jag var yngre kallade vi det för bull-mussla... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

VIDEON då....gosh...den va ju 3/4 av hela skojigheten

Videon var sjukt underbar! Eller underbart sjuk! 😆

Kanske ska nämna att efter att Olsberg låst tråden i fråga så hörde Fitt-Gunilla av sig till mig och påpekade att precis som jag gissade låg det inte för henne att hota med rättsliga åtgärder mot någon som gjort en parodi på en hennes parodi - utan det var hennes polarinna Seka som tagit sig friheten att utge sig för att vara Gunilla. Hehe. Därefter skickade jag låten till Gunilla på hennes begäran. 😉

Synd att hon inte ställde upp i år... hon påstod hon skulle göra det, men hon blev kanske stoppad innan hon hann börja. 😲

Haha, 😉

Precis vad man behövde en måndag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...