Jump to content
Annons

Problem med plug


Theeoo

Recommended Posts

Jag avinstallerade en massa pluggar från datorn för ett tag sedan för att spara lite plats.

Men en plug gick inte att ta bort, när jag går in i kontrollpanelen/lägg till ta bort program och försöker kommer det upp en ruta där det står: the following file does not exist or is not a valid uninstallation log file.

När jag ska försöka installera programmet på nytt står det att en tidigare version av programmet redan finns installerad på datorn och att jag måste avinstallera det för att kunna fortsätta installationen, moment 22 eller vad?

Är det nån som vet hur man kan fixa problemet?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
DieHard (oregistrerad)
Jag avinstallerade en massa pluggar från datorn för ett tag sedan för att spara lite plats.

Men en plug gick inte att ta bort, när jag går in i kontrollpanelen/lägg till ta bort program och försöker kommer det upp en ruta där det står: the following file does not exist or is not a valid uninstallation log file.

När jag ska försöka installera programmet på nytt står det att en tidigare version av programmet redan finns installerad på datorn och att jag måste avinstallera det för att kunna fortsätta installationen, moment 22 eller vad?

Är det nån som vet hur man kan fixa problemet?

Ta bort pluggen manuellt där du har pluggarna. När du sen öppnar kontrollpanelen så står det att den inte finns och brukar fråga om man vill ta bort det ändå och gör det. Det har fungerat för mig. Annars vete tusan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...