Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

hade ju varit schysst med en lista på pluggins som ställer till problem i sonar ...

kör sonar 6 o det krashade hela tiden men när jag tar bort vissa pluggar så funkar det ...

Annons
raso (oregistrerad)
Postat

det luktar piratkopieringsvirus 😄

Postat

I stället för påhopp 😄 & en lista på pluggar som kanske är mer beroende av hårdvara/prestanda & inställningar än legitimitet, tipsar jag på Kjaerhus classic & Voxengo´s freebies. Med dem, BFD & de pluggar som ingår i Sonar PE tycker jag att man klarar det mesta - förutsatt att man inte är helt beroende av presets förstås.......

De pluggar som inte fungerar bra med Sonar är få, Sonar 7 har dock betydligt bättre VST-stöd ( framför allt för multikanals-pluggar som BFD etc. ) än S 6. Det viktigaste tipset när det gäller pluggar ( gäller alla sequensers f.ö. ) tycker jag är att inte installera mängder för att det är gratis eller tillgängligt - installera det som du vet kommer att användas. Risken är annars att man fastnar i "det kanske låter bättre med ****-pluggen"-syndromet & aldrig får några alster färdiga.

Circulate (oregistrerad)
Postat

En polare till mig får inte Massive att fungera som det ska, det krashar konstant (allting är köpt).

raso (oregistrerad)
Postat
det luktar piratkopieringsvirus 😱

eller för lite minne

Sant. 🥰

Postat

Det är svårt att göra en lista med pluggar som inte fungerar. En plugg som inte fungerar för mig kan ju fungera för någon annan. Hårdvaran påverkar en del också.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.