Jump to content
Annons

cd-r duplicering, labeltryck i olika förpackning...


Florian le Sage

Recommended Posts

Hej på er, det var år och dag sedan jag var härinne, senast vi tiden för Hammerfallremixen tror jag...

Mycket har hänt och numera kan jag alltså erbjuda cd-tillverkning som ett extranummer för studions kapacitet.

Folk, dvs artister och grupper har jämt frågat mig om dessa tjänster och jag har då fått lotsa dom vidare till de företag som jag ansett vara billiga och bra för ändamålet men nu kan jag alltså göra detta själv och förhoppningsvis till ett pris som gör att ni väljer mig!

ISRC koder, labeltryck + booklet i sv-vit eller 4-färg, jewel eller slimcase, kartong eller ecopack osv

allt som en "riktig" cd innehåller fixar jag för ett bättre pris än det ni hittar är målsättningen, och för att det skall vara lönsamt med mindre serier från 50 till 500 ex.

Vill man få hjälp med det som sker mellan mix och färdig skiva, premastering/nivåer etc så ordnar jag detta enl. ök.

Givetvis står studion kvar och är öppen för alla upptänkliga jobb inom ljud/bild!

Klicka och skicka ettmail så hör jag av mig!

Mvh-Kristian

Camelot studios

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Alltså, för att förtydliga mig lite, för er som vill "pressa" upp en serie cd-skivor m. fräscht labeltryck osv så har jag en populär öppningsvariant ett tag framöver vilket jag kallar pro-paketet:

100 cd-r m. tryck 4-färg i jewelcase m. svart tray, 2-sid booklet+baksida i 4-färg 3000:-

-flera andra budgetförslag finns, tex bara tryck på skivan och satta i plast/pappficka, svartvitt eller färg etc, bara att maila:

camelotstudios@hotmail.com

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Alltså, för att förtydliga mig lite, för er som vill "pressa" upp en serie cd-skivor m. fräscht labeltryck osv så har jag en populär öppningsvariant ett tag framöver vilket jag kallar pro-paketet:

100 cd-r m. tryck 4-färg i jewelcase m. svart tray, 2-sid booklet+baksida i 4-färg 3000:-

-flera andra budgetförslag finns, tex bara tryck på skivan och satta i plast/pappficka, svartvitt eller färg etc, bara att maila:

camelotstudios@hotmail.com

😱

Tillägg till ovanstående:

Demopaket-1 100 cd m. 4-färgs labeltryck i Slimcase 2000:-

Demopaket-2 100 cd m. 4-färgs labeltryck på spindel 1500:-

fler varianter finns givetvis...åt båda hållen!

😄

Redigerat av Florian le Sage
Link to comment
Dela på andra sajter

OT: Hur mycket betalar man för en sådan här tråd, eller den räknas kanske inte som annons?

vidare OT: jag har påpekat detta för olsberg, och vi har kommit lite löst fram till att om det finns ett kommersiellt intresse så kanske det inte bör finnas på forumet som ett inlägg..

men nu är jag inte med i "styrelsen" för forumet heller.. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...