wilze Postat 29 februari 2008 Dela Postat 29 februari 2008 Jag ska snart köpa ny dator men vet inte vilken,eller vad jag ska ha.Jag har förstått att man ska ha mycket ram minne.Finns det någon chans att jag kan hitta en bra musik-dator för runt fem till tio tusen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wilze Postat 29 februari 2008 Trådstartare Dela Postat 29 februari 2008 Jag ska snart köpa ny dator men vet inte vilken,eller vad jag ska ha.Jag har förstått att man ska ha mycket ram minne.Finns det någon chans att jag kan hitta en bra musik-dator för runt fem till tio tusen? Vad kör alla med för system till exempel? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Limpan Postat 29 februari 2008 Dela Postat 29 februari 2008 Jag ska snart köpa ny dator men vet inte vilken,eller vad jag ska ha.Jag har förstått att man ska ha mycket ram minne.Finns det någon chans att jag kan hitta en bra musik-dator för runt fem till tio tusen? Vad kör alla med för system till exempel? Alla kör med olika system. Själv kör jag PC, Win XP och ProTools =) ...Du kan absolut få en vettigt go musikdator om du plockar ihop delar själv för den prissumman. Även en duglig "färdigburk" oxå, ej kanske en superdatorn, men duglig. ...fast de beror väl på hur du tänkt använda den och hur mycket och med vad osv... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 29 februari 2008 Dela Postat 29 februari 2008 Jag ska snart köpa ny dator men vet inte vilken,eller vad jag ska ha.Jag har förstått att man ska ha mycket ram minne.Finns det någon chans att jag kan hitta en bra musik-dator för runt fem till tio tusen? Vad kör alla med för system till exempel? Alla kör med olika system. 😄 Själv kör jag PC, Win XP och ProTools =) ...Du kan absolut få en vettigt go musikdator om du plockar ihop delar själv för den prissumman. Även en duglig "färdigburk" oxå, ej kanske en superdatorn, men duglig. ...fast de beror väl på hur du tänkt använda den och hur mycket och med vad osv... Tror han menade datorkomponenterna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 29 februari 2008 Dela Postat 29 februari 2008 (redigerat) Om du inte kollat i dessa trådar så kan de säkert vara till hjälp. 😄 Nytt datorpaket. Synpunkter tack;) Max 13 000kr för PC Nybygge av dator + vista/xp Musikdatorbyggade-hjälp , Feedback på spec. och ljudkortstips Lycka till! /M Redigerat 29 februari 2008 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey Zwei Postat 29 februari 2008 Dela Postat 29 februari 2008 Kolla in Komplett.se Där finns en hel del. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.