Jump to content
Annons
  • 0

Hörlur för ett öra?


friendofafriend (oregistrerad)

Fråga

friendofafriend (oregistrerad)

En kompis till mig har bara ett öra, och har frågat om det finns ett hörlursset som styr allt ljud till en lur. Jag har själv googlat lite, och hittat en del, bland annat nämns "monaural" lurar, eller "single earbud". Vet någon om en sådan hörlur finns att köpa, gärna i Sverige? Tack på förhand.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 svar på denna fråga

Recommended Posts

  • 0
En kompis till mig har bara ett öra, och har frågat om det finns ett hörlursset som styr allt ljud till en lur. Jag har själv googlat lite, och hittat en del, bland annat nämns "monaural" lurar, eller "single earbud". Vet någon om en sådan hörlur finns att köpa, gärna i Sverige? Tack på förhand.

Det borde väl gå att löda om i kontakten på ett par vanliga..eller? Är han döv på ena örat eller fattas hela örat? Tänker på om han även tänker på passform o sånt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 0

Vore det inte smartare ifall någon löder ihop en enkel adapter till honom som styr över allt ljud till en lur? Eller kanske tom styr över allt ljud till båda lurarna? Det borde inte vara så svårt att ordna alls tror jag. Då kan han ju använda sig av vilka hörlurar som helst på marknaden och det ger ju ett enormt mycket bättre utbud på lurar! Lättare då att hitta något han tycker sitter och låter bra.

/H.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...