Jump to content
Annons

Nerladdade forumtrådar blir oläsliga pga svart bakgrund.


Magpie

Recommended Posts

Jag provade funktionen att ladda hem en tråd så att den sparas i ett Word dokument, jag provade även alternativet att spara en html länk. Vet inte vad det beror på men i båda nerladdade fallen visas tråden med svart bakgrund och blir då oläslig. Går detta att åtgärda?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Jag provade funktionen att ladda hem en tråd så att den sparas i ett Word dokument, jag provade även alternativet att spara en html länk. Vet inte vad det beror på men i båda nerladdade fallen visas tråden med svart bakgrund och blir då oläslig. Går detta att åtgärda?

aha! piratkopiering av forumet.. det blir böter.. skicka in 2000 spänn på mitt plusgiro..

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag provade funktionen att ladda hem en tråd så att den sparas i ett Word dokument, jag provade även alternativet att spara en html länk. Vet inte vad det beror på men i båda nerladdade fallen visas tråden med svart bakgrund och blir då oläslig. Går detta att åtgärda?

aha! piratkopiering av forumet.. det blir böter.. skicka in 2000 spänn på mitt plusgiro..

😆

Ååååhhhhh näää du gubbe lilla....Dom ska fördelas på forumets ALLA medlemmar...Eller hur...

Hur många är vi...12-13000?!?!?

Blir inte mycke öre för den sti..öhhh.... forumpengen 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag provade funktionen att ladda hem en tråd så att den sparas i ett Word dokument, jag provade även alternativet att spara en html länk. Vet inte vad det beror på men i båda nerladdade fallen visas tråden med svart bakgrund och blir då oläslig. Går detta att åtgärda?

aha! piratkopiering av forumet.. det blir böter.. skicka in 2000 spänn på mitt plusgiro..

😆

Ååååhhhhh näää du gubbe lilla....Dom ska fördelas på forumets ALLA medlemmar...Eller hur...

Hur många är vi...12-13000?!?!?

Blir inte mycke öre för den sti..öhhh.... forumpengen 😆

hehe precis! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan väl ge 2000 kr till ALLA forummedlemmar för att jag nyttjar studioforumets nerladdningstjänst 😲

Precis, det skulle ju bara bli blygsamma 24-26 miljoner spänn att punga ut. 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jag upptäckte nyss att ihopslagna stora trådar inte laddas ner i sin helhet.

Jag provade en off-topic tråd och den laddas inte ner som den ska.

Det sista inlägget som syns är från 2007. Både nya och gamla skalet provades.

Hoppas det går att fixa.

Redigerat av Magpie
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...