Tracer Postat 10 februari 2008 Postat 10 februari 2008 Antar att det handlar om Ă„ldersökning.. StĂ€mmer in och hurrar frĂ„n BorlĂ€nge đ
osiris Postat 10 februari 2008 Postat 10 februari 2008 Ă hĂ„! Ăr det den vises födelsedag?? *ta av sig hatten* Ha den Ă€ran!
Anders F Postat 10 februari 2008 Postat 10 februari 2008 Ha den Ă€ran idag....Ha den Ă€ran idag....Ha den Ă€ran herr olsberg....ta en sup och va glad! đ
punkrockdude Postat 10 februari 2008 Postat 10 februari 2008 Ingen pĂ„ forumet gratulerade mig nĂ€r jag fyllde Ă„r. Ăr jag mindre betydelsefull eller kan min vĂ€nskap inte generera möjligheter som tidnings Ă€gare/redaktör/etc kan? Olsberg, du ska inte ta illa upp av denna piken. MvH
Assar Postat 10 februari 2008 Postat 10 februari 2008 Your browser does not support the HTML5 audio tag , Olsberg!
Memphis Postat 10 februari 2008 Postat 10 februari 2008 Your browser does not support the HTML5 audio tag , Olsberg! đ
Micke H Postat 10 februari 2008 Postat 10 februari 2008 Grattis! Hur mycket fyller han? Om nĂ„gon vĂ„gar berĂ€tta... đ
Âźoffe Postat 10 februari 2008 Postat 10 februari 2008 Helt otroligt grabben! Vem kan tro att du Ă€r femtio bast? Jag visade frugan korten pĂ„ dig, och hon gissade pĂ„ max 47-48. Det Ă€r alltid lika kul att trĂ€ffa dig och höra hur livet i stockholm gestaltade sig pĂ„ din tid. Ăven ditt sprĂ„k Ă€r lite roligt, typ gammelsvenska eller nĂ„t. Jag tyckte nĂ€stan lite synd om dig pĂ„ IRLen nĂ€r du satt och snorade och grĂ€t över att man lagt ner spĂ„rvagnarna i stockholm, men samtidigt Ă€r du ju duktig pĂ„ att ta till dig nya idĂ©er. Jag menar, du kan skicka och ta emot mejl, söka pĂ„ Internet m.m vilket inte Ă€r helt vanligt i din Ă„lder. Tror till och med att jag sĂ„g att du satt och fumlade med en mobiltelefon. Ă€ven om den saknade batteri. Varmt grattis! R p.s tror du att du kan skicka en ny födelsedagskalasinbjudan, det verkar som om den du skickade kommit bort i posten? Kanske nĂ„gon kan hjĂ€lpa dig att göra en i word (ett sorts ordbehandlingsprogram) och mejla (via Internet) till mig istĂ€llet?? d.s
Exil Postat 10 februari 2008 Postat 10 februari 2008 Stort stort Grattis!!! 50 bast? kan det verkligen stĂ€mma đ
Micke H Postat 10 februari 2008 Postat 10 februari 2008 Helt otroligt grabben!Vem kan tro att du Ă€r femtio bast? Jag visade frugan korten pĂ„ dig, och hon gissade pĂ„ max 47-48. Det Ă€r alltid lika kul att trĂ€ffa dig och höra hur livet i stockholm gestaltade sig pĂ„ din tid. Ăven ditt sprĂ„k Ă€r lite roligt, typ gammelsvenska eller nĂ„t. Jag tyckte nĂ€stan lite synd om dig pĂ„ IRLen nĂ€r du satt och snorade och grĂ€t över att man lagt ner spĂ„rvagnarna i stockholm, men samtidigt Ă€r du ju duktig pĂ„ att ta till dig nya idĂ©er. Jag menar, du kan skicka och ta emot mejl, söka pĂ„ Internet m.m vilket inte Ă€r helt vanligt i din Ă„lder. Tror till och med att jag sĂ„g att du satt och fumlade med en mobiltelefon. Ă€ven om den saknade batteri. Varmt grattis! R p.s tror du att du kan skicka en ny födelsedagskalasinbjudan, det verkar som om den du skickade kommit bort i posten? Kanske nĂ„gon kan hjĂ€lpa dig att göra en i word (ett sorts ordbehandlingsprogram) och mejla (via Internet) till mig istĂ€llet?? d.s đ
Björn Olsberg Postat 10 februari 2008 Postat 10 februari 2008 Man blir ju rörd över ödmjukheten, tack Ă„ tack för de fina presenterna och den fina tĂ„rtan. Kanske var den lite svampig, men karamellerna vars fĂ€rgĂ€mnen smĂ€lt ut i fuskgrĂ€dden smakade faktiskt bĂ€ttre Ă€n de sĂ„g ut. Helt otroligt grabben!Vem kan tro att du Ă€r femtio bast? Jag visade frugan korten pĂ„ dig, och hon gissade pĂ„ max 47-48. Det Ă€r alltid lika kul att trĂ€ffa dig och höra hur livet i stockholm gestaltade sig pĂ„ din tid. Ăven ditt sprĂ„k Ă€r lite roligt, typ gammelsvenska eller nĂ„t. Jag tyckte nĂ€stan lite synd om dig pĂ„ IRLen nĂ€r du satt och snorade och grĂ€t över att man lagt ner spĂ„rvagnarna i stockholm, men samtidigt Ă€r du ju duktig pĂ„ att ta till dig nya idĂ©er. Jag menar, du kan skicka och ta emot mejl, söka pĂ„ Internet m.m vilket inte Ă€r helt vanligt i din Ă„lder. Tror till och med att jag sĂ„g att du satt och fumlade med en mobiltelefon. Ă€ven om den saknade batteri. Varmt grattis! R p.s tror du att du kan skicka en ny födelsedagskalasinbjudan, det verkar som om den du skickade kommit bort i posten? Kanske nĂ„gon kan hjĂ€lpa dig att göra en i word (ett sorts ordbehandlingsprogram) och mejla (via Internet) till mig istĂ€llet?? d.s KĂ€nner inte till nĂ„got sĂ„dant program. Men internet kan jag! Det Ă€r Ă€r man fĂ„r reklam numera, och dĂ€r man kan fĂ„ massa inbjudningar till jĂ€tteskojiga tĂ€vlingar om film pĂ„ nĂ„got som heter Fakebok, och sĂ„ kan man leta rĂ€tt pĂ„ vĂ€nner man har haft anledning att inte prata med pĂ„ 25 Ă„r. HĂ€lsa förresten din fru att hon dĂ„ verkligen har förmĂ„gan att se skönheten i andra mĂ€nniskor. ... Tack Roffe! Stort stort Grattis!!! 50 bast? kan det verkligen stĂ€mma đ Well, om frĂ„gan var Ă€rlig sĂ„... nej. Hoppas inte det ser ut sĂ„ âșïž Den riktiga Ă„ldern stĂ„r i profilen, eller lĂ€ngst ner pĂ„ forumöversikten dĂ€r alla födelsedagar visas. Tack igen, alla!
Zefhyros Postat 11 februari 2008 Postat 11 februari 2008 (redigerat) Oops..missade detta *skyller pÄ jobbet* grattis i efterskott Oldsberg! *Insert B-day Cake Picture Here* Redigerat 11 februari 2008 av Zefhyros
IDF Postat 11 februari 2008 Postat 11 februari 2008 jag satte i halsen nÀr jag sÄg 50.. men sen efter en snabbkoll pÄ din medlemspres. sÄg jag ju 35. jag var nÀra pÄ att revidera hela min vÀrldsbild dÀr ett tag, ALL CAUSE OF ROFFE!!! men det gick snabbt över.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.