Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Posted (edited)

Kul med såna där sidor! Jag kom till sidan med en sexa på utan större problem, där tog det lite stopp.

Edited by Bunga
Posted

Kul sida! har fastnat på 7:an, nån som kan ordet till machine 😆 ? Eller är det inte tillåtet ☺️

Posted
Kul sida! har fastnat på 7:an, nån som kan ordet till machine 🙂 ? Eller är det inte tillåtet 😊

Precis där tar det stop för mig också. Får också fram / machine

Har provat allt känns det som...

Posted

Var skulle man kunna skriva in /machine? Vad ser det ut som? 😆

Tänk utanför ramarna... eller jag menar innanför.. typ lite nedanför den övre ramen.

Posted
Var skulle man kunna skriva in /machine? Vad ser det ut som? 😉

Tänk utanför ramarna... eller jag menar innanför.. typ lite nedanför den övre ramen.

ha! jäkla oväsen! 😆

Posted
Ni som hajjar sånt här:

När det står "You're ahead of your time", är man klar då? Eller har man misslyckats i ett steg?

du har gått fel är jag rädd...

Posted
Jag klarade sexan nu. Den med Ether. Sen kom jag bara till en video skm grej mest 🙂

Ah. Det är på sexan jag kört fast. Fan haha...

haha. Jo jag satt fast på den i evigheter men nu imorse så bestämde jag mig för att verkligen klura ut det! å så bra att jag gjorde det för jag hittade det jag skulle ha 🙂

Posted
Jag klarade sexan nu. Den med Ether. Sen kom jag bara till en video skm grej mest 😉

Ah. Det är på sexan jag kört fast. Fan haha...

haha. Jo jag satt fast på den i evigheter men nu imorse så bestämde jag mig för att verkligen klura ut det! å så bra att jag gjorde det för jag hittade det jag skulle ha 😄

haha, kul att du gick fel då iallafall 😄

Posted
Var skulle man kunna skriva in /machine? Vad ser det ut som? 🙂

Åh, tackar och bockar! 😐

Posted

Aah, ja måste va korkad eller nåt, vilken ram? Jag tror att jag inte ser hela bilden, hela siffran i hörnet syns inte riktigt.