Jump to content
Annons

HĂ€r har du hummern!


Riff

Recommended Posts

🙂 Är 23, gillar Ă„ngestmusik. Bor utanför Örebro.

Har spelat in en cover pÄ Alice In Chains - Nutshell som ni kan hitta hÀr:

http://www.angelfire.com/music5/riffsweden..._-_Nutshell.mp3

Antar att ni mĂ„ste kopiera o pasta för jag Ă€r en nooooob som inte vet hur man gör en direktlĂ€nk 😆

(Edit: Se dÀr! den funkade ÀndÄ, man kanske inte Àr sÄ dum i huvudet ÀndÄ. SkÄl!)

Det Àr den enda lÄten Àn sÄ lÀnge jag spelat in, det var pÄ en kompis gamla porta, sÄ ljudet Àr burkigt jag VET. Jag Àr perfektionist sÄ jag Àr vÀl inte helnöjd med sjÀlva soundet. Hmmm och jag kan tillÀgga att sÄng inte Àr min bÀsta sida.

NĂ„vĂ€l, har spelat i ett band ett par Ă„r, mest pĂ„ skoj, vi lirar mycket The Band, Neil Young, men Ă€ven punk o grunge. Är framförallt gitarrist. Men ska köpe min egna porta (zoom mrs 1266) vid nĂ€sta löning 😆 och senare nĂ€r man har egen lĂ€genhet blir det mĂ„nga inspelningar.

öööh... jau, det var nog allt. HÀrligt forum förresten, kÀnner mig redan mer upplyst efter lÀst lite.

Redigerat av Riff
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons
Undrar om det inte hör till studiobranschen att vara lite perfektionistisk... 😄

..Kan det vara sÄ att det Àr en naturlig följd av att man har prylarna i hemmet? och inte en tickande studioklocka pÄ vÀggen som talara om att:

*tick* nu har det gĂ„tt 1000:- *tick*nu har det gĂ„tt 1000:- *tick* 🙂

Redigerat av demoniqus
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...