Jump to content
Annons

VacUm till 1000


tordA

Recommended Posts

Annons

Fan vad ni ångar på grabbar. Det är flera stycken nu i det sista tycker jag. Har inte ens kommit till 500 strecket. Är fortfarande bara en usel medlem. Får väl börja fylla ut med meningslösa inlägg där jag bara tjatar på och tjatar på om saker som jag inte vet et skit om i all oändlighet alldeles tråkigt tråkigt, fast det är klart det skulle inte bli så stor skillnad mot nu bla bla bla bla 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Ooj! Här ser man att man fått en personlig tråd! 😆

VacUm kommer från Amigatiden då man var fjortis, åkte på copypartyn och var l33t så det bara skvätte.. Och så har det fått hänga med för skojs skull. Tror att man kan hitta en och annan (dåålig) modul om man googlar på "vacum amiga" eller så fortfarande faktiskt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ooj! Här ser man att man fått en personlig tråd! 🙂

VacUm kommer från Amigatiden då man var fjortis, åkte på copypartyn och var l33t så det bara skvätte.. Och så har det fått hänga med för skojs skull. Tror att man kan hitta en och annan (dåålig) modul om man googlar på "vacum amiga" eller så fortfarande faktiskt.

Blade Vacum ? 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Ooj! Här ser man att man fått en personlig tråd! 🙂

VacUm kommer från Amigatiden då man var fjortis, åkte på copypartyn och var l33t så det bara skvätte.. Och så har det fått hänga med för skojs skull. Tror att man kan hitta en och annan (dåålig) modul om man googlar på "vacum amiga" eller så fortfarande faktiskt.

Blade Vacum ? 🙂

Nä, dedär har jag sett också. Den låten kommer från något amigademo som jag och en annan kille gjorde musiken till (han kallade sig Blade). Usch, ni får ju inte lyssna på dendär gamla skiten 🙂 Känns ju som om nån grävt fram värsta liken ur gaderoben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...