Jump to content
Annons

Studio forums visitkort/namnbricka


hackeman

Recommended Posts

MAXAD NÖRDFAKTOR! 😎

kunde sĂ„klart inte lĂ„ta bli efter att jag fick idĂ©n hĂ€r... 😉

studio-visitkort.jpg

i printad form blir det visitkortsstorlek... vilket det ska vara till sĂ„nadĂ€rade plastfickor med nĂ„l som man fĂ€ster pĂ„ kavajen/skjortan... 🙂

som sagt, synd bara att det Ă€r sĂ„ pinsamt att bĂ€ra, annars kunde vi ha sĂ„na hĂ€r namnbrickor pĂ„ oss nĂ€r vi ses IRL pĂ„ krogen, höhö... 😆

lĂ€gg mĂ€rke till att det sĂ„klart gĂ„r i Studios Corporate Colors... 😆

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons
😆  Snyggt Hacke!  Dom kör vi pĂ„! Det Ă€r inte alls pinsamt, vi kanske tillochmed kan fĂ„ schyssta privilegier om vi ser ut som nĂ„n jĂ€mra konferens.

En baktanke jag hade var förstĂ„ss att OM vi nu mot förmodan tar sĂ„na hĂ€r pĂ„ oss sĂ„ Ă€r det ju marknadsföring för Studio vilket helt klart berĂ€ttigar att IDG & Olsberg sponsrar oss med första rundan. Minst. 😆

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Postat (redigerat)
Hahaha, jag ska lÀtt göra en likadan med mitt namn och bild pÄ!

Vill du kanske ha PSD-filen? 😉 (edit: PhotoShop alltsĂ„)

Ska det göras mÄnga sÄna hÀr fixar jag en mall i Word eller nÄt...

Redigerat av hackeman
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Vill du kanske ha PSD-filen?

Hehe, ja, lĂ€gg upp den. Om jag Ă€r pĂ„ mitt lata humör (som Ă€r ganska sĂ„ ofta) sĂ„ kan det underlĂ€tta. 😉

StudioVisitkort.psd (799KB) - gjord i Adobe PhotoShop 7.0.

Kunde inte göra bÀttre kvalle Àn 150dpi eftersom jag inte har vÄra avatars i högre upplösning...

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Skoj idĂ©! Vi fĂ„r anordna en IRL stortrĂ€ff ngn gĂ„ng. Bra att ha namnbrickor dĂ„ kanske, blir lite lĂ€ttare att se vem som Ă€r vem. 😳

Drar hem Psd filen nÀr jag kommer hem

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Har du sparat din mall med alla layers separerade?

Grymt att plasta in och göra "backstagepass" av din idé  😆

Layersarna Ă€r separerade i Photoshop. Men att kalla det mall Ă€r kanske lite överskattat... jag tĂ€nkte göra en motsvarande mall i Word dĂ€r man bara fyller i namn och byter till egen bild. Men det Ă€r ju ganska nördiga snubbar hĂ€r sĂ„ det Ă€r sĂ€kert inget problem för var och en att Ă€ndra i PS.. 😆

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

  • 3 mĂ„nader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...