Jump to content
Annons

MEGA-Problem vid uppgradering till Cubase 4.1


Bajenuffe1

Recommended Posts

Nu är det illa må jag säga.. Uppgraderade Cubase Studio 4 till4.1.1 och nu kan jag inte spela upp projekten. Jag ser Ljudfilerna men de ger inga indikationer eller ljud när jag trycker på play. Det enda som syns och ger utslag är MIDI kanalen för EZdrummer, dock så hörs inte heller den. Det är precis som om den inte hittar själva filerna utan felmeddelande. Sedan så körde jag Rewire mot Reason men även den koppligen verkar inte CS4 känna av. Brukade få "unmapped ports" innan uppgraderingen tills jag startat Reson. Hade lite krångel med Halion One filer vid uppgraderingen, men annars gick den igenom.

Någon som har några råd att ge?

/Uffe

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Nu är det illa må jag säga.. Uppgraderade Cubase Studio 4 till4.1.1 och nu kan jag inte spela upp projekten. Jag ser Ljudfilerna men de ger inga indikationer eller ljud när jag trycker på play. Det enda som syns och ger utslag är MIDI kanalen för EZdrummer, dock så hörs inte heller den. Det är precis som om den inte hittar själva filerna utan felmeddelande. Sedan så körde jag Rewire mot Reason men även den koppligen verkar inte CS4 känna av. Brukade få "unmapped ports" innan uppgraderingen tills jag startat Reson. Hade lite krångel med Halion One filer vid uppgraderingen, men annars gick den igenom.

Någon som har några råd att ge?

/Uffe

Kollat vst conections?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...