Jump to content
Annons

två bildskärmar?


pet

Recommended Posts

hej ja hade tänkt att köpa mig en till skärm till datorn för att lättare kunnaanvända mig av cubase o reason o liknande, o har sett att de inte har fungerat för vissa, nån som vet hur de ska se ut i enhetshanteraren för att man ska kunna använda två skärmar ? 😛😱

nån som vet om de på bilden betyder att jag kan använda två skärmar ?

bildskärmar

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Det ska gå. Är det en bärbar dator? Det ska bara vara att plugga i en skärm, antingen via VGA eller DVI beroende på vad du har för utgång på datorn.

okej va bra, vad får dej att tro att de går? äre nåt på bilden, för andra här på forumet har ja sett att de inte gått för o inte riktigt fattat anledningen, ja har en dvi brevid vid out där ja har min nuvarande skärm

Link to comment
Dela på andra sajter

Därför att du har en standardbildskärm och en plug and play skärm står det. Som jag fattar det så är det en bärbar du har och standardskärmen är den som "sitter fast" och den andra är för din DVI kontakt.

De som har haft problem kan ha haft grafikkort som inte stödjer två skärmar. Det vet jag inte om din gör heller. Men du bör kunna koppla in en extern skärm till datorn.

Link to comment
Dela på andra sajter

Därför att du har en standardbildskärm och en plug and play skärm står det. Som jag fattar det så är det en bärbar du har och standardskärmen är den som "sitter fast" och den andra är för din DVI kontakt.

De som har haft problem kan ha haft grafikkort som inte stödjer två skärmar. Det vet jag inte om din gör heller. Men du bör kunna koppla in en extern skärm till datorn.

Det ska nog funka, i skolan min så kör vi ju ut våra presentationer på projektor och då ser man samtidigt på vanliga skärmen. Tror att detta funkar på de flesta bärbara datorer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...