Micke H Postat 14 januari 2008 Postat 14 januari 2008 Jag är hemma idag. Jag är sjuk. Jag är dock inte tillräckligt sjuk så att jag bara ligger i sängen, utan istället har jag tråkigt...jag hatar den typen av sjuka. Ligger man och kräks så har man iallafall något att göra. 😛
Emulator Postat 14 januari 2008 Postat 14 januari 2008 Jag är hemma idag. Jag är sjuk. Jag är dock inte tillräckligt sjuk så att jag bara ligger i sängen, utan istället har jag tråkigt...jag hatar den typen av sjuka. Ligger man och kräks så har man iallafall något att göra. 😛 prova att äta nåt olämpligt då? 🙂
Dingbats Postat 14 januari 2008 Postat 14 januari 2008 Jag är hemma idag. Jag är sjuk. Jag är dock inte tillräckligt sjuk så att jag bara ligger i sängen, utan istället har jag tråkigt...jag hatar den typen av sjuka. Ligger man och kräks så har man iallafall något att göra. 😛 🙂 Passa på att förstöra nåt, det brukar vara kul.
Dingbats Postat 14 januari 2008 Postat 14 januari 2008 JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR ARGH jag får panik, jag måste tänasdlmföjjasdöljlkdaslkjöasdlkjasdflkjasdf 😄😛
Micke H Postat 14 januari 2008 Postat 14 januari 2008 Jag är hemma idag. Jag är sjuk. Jag är dock inte tillräckligt sjuk så att jag bara ligger i sängen, utan istället har jag tråkigt...jag hatar den typen av sjuka. Ligger man och kräks så har man iallafall något att göra. 😄 Passa på att förstöra nåt, det brukar vara kul. Tvärtom, jag sitter och skapar! Försöker bli lite bättre på Actionscript, det är kunskaper jag kommer ha nytta av till praktiken. Tur att inte hjärnan är lika trött som kroppen... 😛
Dingbats Postat 14 januari 2008 Postat 14 januari 2008 Jag är hemma idag. Jag är sjuk. Jag är dock inte tillräckligt sjuk så att jag bara ligger i sängen, utan istället har jag tråkigt...jag hatar den typen av sjuka. Ligger man och kräks så har man iallafall något att göra. 😄 Passa på att förstöra nåt, det brukar vara kul. Tvärtom, jag sitter och skapar! Försöker bli lite bättre på Actionscript, det är kunskaper jag kommer ha nytta av till praktiken. Tur att inte hjärnan är lika trött som kroppen... 😛 Ah, det låter najs. Jag höll på och skrev ett Python-skript precis och det känns som om koden hoppade ut och gjorde tusen nålar på min hjärna. ARGH. Snacka om att jag sitter och hyperventilerar nu. Så gå inte ut för hårt, man kan få leverskador av stress. *djupt andetag*
Micke H Postat 14 januari 2008 Postat 14 januari 2008 Och det är därför jag föredrar frontend-programmering. Palla sitta med databaser och skit. Actionscript är precis på gränsen för vad jag pallar ibland. 😄
Dingbats Postat 14 januari 2008 Postat 14 januari 2008 Och det är därför jag föredrar frontend-programmering. Palla sitta med databaser och skit. Actionscript är precis på gränsen för vad jag pallar ibland. Men då är ju inte du hardcore 😉 Det ska blöda från fingertopparna när man kodar.
Micke H Postat 14 januari 2008 Postat 14 januari 2008 Jag vill inte vara hardcore. Det är sådana typer som sitter inne på dagarna och kommer ut på nätterna, fnissande som Beavis & Butthead och med sjuk musiksmak.
Overkill Postat 14 januari 2008 Postat 14 januari 2008 Jaha. Det andra stipdniet jag ska söka verkar jag ha väldigt stor chans på. Men det kostar $7450 i administrativa avgifter om man får det. 😉 Då försvinner ju själva grejen med stipendium för mig.
Overkill Postat 14 januari 2008 Postat 14 januari 2008 Å andra sidan får man skolavgiften samt boende värt cirka $40 000, så det kanske är värt det. 😉 Vore ju fett att ha en amerikansk high school-examen. Lär man ju få igen när man ska söka jobb eller för vidare studier utomlands. 😄
Emulator Postat 15 januari 2008 Postat 15 januari 2008 Å andra sidan får man skolavgiften samt boende värt cirka $40 000, så det kanske är värt det. 😉 Vore ju fett att ha en amerikansk high school-examen. Lär man ju få igen när man ska söka jobb eller för vidare studier utomlands. 🙂 man får tyvärr inte så himla mycket igen här i sverige 🙂
Recommended Posts