Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2195

• Overkill

2194

• Micke H

2167

• Dingbats

2106

Postat mest i detta ämne

Postat

Jag är hemma idag. Jag är sjuk. Jag är dock inte tillräckligt sjuk så att jag bara ligger i sängen, utan istället har jag tråkigt...jag hatar den typen av sjuka. Ligger man och kräks så har man iallafall något att göra. 😛

Postat
Jag är hemma idag. Jag är sjuk. Jag är dock inte tillräckligt sjuk så att jag bara ligger i sängen, utan istället har jag tråkigt...jag hatar den typen av sjuka. Ligger man och kräks så har man iallafall något att göra. 😛

prova att äta nåt olämpligt då? 🙂

Postat

🙂 Passa på att förstöra nåt, det brukar vara kul.

Postat

JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR

ARGH jag får panik, jag måste tänasdlmföjjasdöljlkdaslkjöasdlkjasdflkjasdf 😄😛:rolleyes::rolleyes:

Postat
Jag är hemma idag. Jag är sjuk. Jag är dock inte tillräckligt sjuk så att jag bara ligger i sängen, utan istället har jag tråkigt...jag hatar den typen av sjuka. Ligger man och kräks så har man iallafall något att göra. 😄

:rolleyes: Passa på att förstöra nåt, det brukar vara kul.

Tvärtom, jag sitter och skapar! Försöker bli lite bättre på Actionscript, det är kunskaper jag kommer ha nytta av till praktiken. Tur att inte hjärnan är lika trött som kroppen... 😛

Postat
Jag är hemma idag. Jag är sjuk. Jag är dock inte tillräckligt sjuk så att jag bara ligger i sängen, utan istället har jag tråkigt...jag hatar den typen av sjuka. Ligger man och kräks så har man iallafall något att göra. 😄

:rolleyes: Passa på att förstöra nåt, det brukar vara kul.

Tvärtom, jag sitter och skapar! Försöker bli lite bättre på Actionscript, det är kunskaper jag kommer ha nytta av till praktiken. Tur att inte hjärnan är lika trött som kroppen... 😛

Ah, det låter najs. Jag höll på och skrev ett Python-skript precis och det känns som om koden hoppade ut och gjorde tusen nålar på min hjärna. ARGH. Snacka om att jag sitter och hyperventilerar nu.

Så gå inte ut för hårt, man kan få leverskador av stress.

*djupt andetag*

Postat

Och det är därför jag föredrar frontend-programmering. Palla sitta med databaser och skit. Actionscript är precis på gränsen för vad jag pallar ibland. 😄

Postat
Och det är därför jag föredrar frontend-programmering. Palla sitta med databaser och skit. Actionscript är precis på gränsen för vad jag pallar ibland. :rolleyes:

Men då är ju inte du hardcore 😉 Det ska blöda från fingertopparna när man kodar.

Postat

Jag vill inte vara hardcore. :rolleyes: Det är sådana typer som sitter inne på dagarna och kommer ut på nätterna, fnissande som Beavis & Butthead och med sjuk musiksmak.

Postat

Jaha. Det andra stipdniet jag ska söka verkar jag ha väldigt stor chans på. Men det kostar $7450 i administrativa avgifter om man får det. 😉 Då försvinner ju själva grejen med stipendium för mig.

Postat

Å andra sidan får man skolavgiften samt boende värt cirka $40 000, så det kanske är värt det. 😉 Vore ju fett att ha en amerikansk high school-examen. Lär man ju få igen när man ska söka jobb eller för vidare studier utomlands. 😄

Postat
Å andra sidan får man skolavgiften samt boende värt cirka $40 000, så det kanske är värt det. 😉 Vore ju fett att ha en amerikansk high school-examen. Lär man ju få igen när man ska söka jobb eller för vidare studier utomlands. 🙂

man får tyvärr inte så himla mycket igen här i sverige 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.