Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2195

• Overkill

2194

• Micke H

2167

• Dingbats

2106

Postat mest i detta ämne

Postat
Jag tryckte på "skicka svar", funkar det då tror du?

Nej men seriöst, jag hittar inte vart man ska rösta på er... 😕

Oj, nu såg jag att länken inte fungerade. I menyn till vänster finns det en text (det sista alternativet) där det står Rösta - Nordic Challenge. Tryck där, så kommer du till röstningen. 🙂

Postat

Om jag inte skulle få stipendiet tror jag inte att jag skulle bli så deppig som jag trodde. 😕 Det verkar bli asfett med bandet med egen replokal och sedan efter sommaren ska den ena gitarristen köpa en Macbook för inspelningar och sånt. 🙂

Postat

Oj, nu såg jag att länken inte fungerade. I menyn till vänster finns det en text (det sista alternativet) där det står Rösta - Nordic Challenge. Tryck där, så kommer du till röstningen. 🙂

Röstat! 🙂

Postat

Röstat! 🙂

🙂

Alla som röster får en wub av mig. 🙂

Postat
Om jag inte skulle få stipendiet tror jag inte att jag skulle bli så deppig som jag trodde. 😕 Det verkar bli asfett med bandet med egen replokal och sedan efter sommaren ska den ena gitarristen köpa en Macbook för inspelningar och sånt. 🙂

Kul! Det finns inget roligare än att lira i band! 🙂

Postat

Nej men seriöst, jag hittar inte vart man ska rösta på er... 🙂

Röstat! 🙂

🙂

SPAM!

minnsnågonsomkommenteradenågotomnågonvälgörenhetsskivaförut? 🙂

😕

Postat

Röstat! 🙂

🥰

SPAM!

minnsnågonsomkommenteradenågotomnågonvälgörenhetsskivaförut? 😛

:rolleyes:

Jag försöker inte sälja något, jag vill bara ha hjälp. 😛 Och då är det inte spam.

Postat

jag försökte inte heller sälja någto. fick itne en spänn. ville att folk skulle skänka pengar :rolleyes:

Ska trots detta enorma gräl vi just haft ta och rösta 😕

Postat

Jag såg de två nya One Tree Hill-avsnitten igår. Ganska dåliga. Nathan har skaffat Dave Grohl-frisyr och massa skägg, Lucas har också skägg, Peyton ser likadan ut. Men Brooke och Haley har blivit ännu hetare! 🥰

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.