Micke H Postat 9 januari 2008 Postat 9 januari 2008 Öh, nej, det var en ordentlig som koll som tog runt en kvart. Ni göteborgare kanske har dyrare tandvård... 😮
Dingbats Postat 9 januari 2008 Postat 9 januari 2008 Rösta på Purify! Så kanske, kanske, vi får åka till Sweden Rock Festival. Snälla..? Skriv Purify och tryck på en knapp, så är det klart... 😄 Purify
Dingbats Postat 9 januari 2008 Postat 9 januari 2008 Jag tryckte på "skicka svar", funkar det då tror du? Nej men seriöst, jag hittar inte vart man ska rösta på er... 😄
Micke H Postat 9 januari 2008 Postat 9 januari 2008 Jag tryckte på "skicka svar", funkar det då tror du? Nej men seriöst, jag hittar inte vart man ska rösta på er... 😕 Oj, nu såg jag att länken inte fungerade. I menyn till vänster finns det en text (det sista alternativet) där det står Rösta - Nordic Challenge. Tryck där, så kommer du till röstningen. 🙂
Overkill Postat 9 januari 2008 Postat 9 januari 2008 Om jag inte skulle få stipendiet tror jag inte att jag skulle bli så deppig som jag trodde. 😕 Det verkar bli asfett med bandet med egen replokal och sedan efter sommaren ska den ena gitarristen köpa en Macbook för inspelningar och sånt. 🙂
Dingbats Postat 9 januari 2008 Postat 9 januari 2008 Jag tryckte på "skicka svar", funkar det då tror du? Nej men seriöst, jag hittar inte vart man ska rösta på er... 😕 Oj, nu såg jag att länken inte fungerade. I menyn till vänster finns det en text (det sista alternativet) där det står Rösta - Nordic Challenge. Tryck där, så kommer du till röstningen. 🙂 Röstat! 🙂
Micke H Postat 9 januari 2008 Postat 9 januari 2008 Jag tryckte på "skicka svar", funkar det då tror du? Nej men seriöst, jag hittar inte vart man ska rösta på er... 😕 Oj, nu såg jag att länken inte fungerade. I menyn till vänster finns det en text (det sista alternativet) där det står Rösta - Nordic Challenge. Tryck där, så kommer du till röstningen. 🙂 Röstat! 🙂 🙂 Alla som röster får en wub av mig. 🙂
Micke H Postat 9 januari 2008 Postat 9 januari 2008 Om jag inte skulle få stipendiet tror jag inte att jag skulle bli så deppig som jag trodde. 😕 Det verkar bli asfett med bandet med egen replokal och sedan efter sommaren ska den ena gitarristen köpa en Macbook för inspelningar och sånt. 🙂 Kul! Det finns inget roligare än att lira i band! 🙂
Dingbats Postat 9 januari 2008 Postat 9 januari 2008 Jag provade att lira på en vanlig såg nyss och det blev lite ljud men inte så bra...
Micke H Postat 9 januari 2008 Postat 9 januari 2008 Micke: Jag röstade också! 😕 Okej! Här kommer den! Redo? 🙂
Emulator Postat 9 januari 2008 Postat 9 januari 2008 Jag tryckte på "skicka svar", funkar det då tror du? Nej men seriöst, jag hittar inte vart man ska rösta på er... 🙂 Oj, nu såg jag att länken inte fungerade. I menyn till vänster finns det en text (det sista alternativet) där det står Rösta - Nordic Challenge. Tryck där, så kommer du till röstningen. 🙂 Röstat! 🙂 🙂 Alla som röster får en wub av mig. 🙂 SPAM! minnsnågonsomkommenteradenågotomnågonvälgörenhetsskivaförut? 🙂 😕
Micke H Postat 9 januari 2008 Postat 9 januari 2008 Jag tryckte på "skicka svar", funkar det då tror du? Nej men seriöst, jag hittar inte vart man ska rösta på er... 😕 Oj, nu såg jag att länken inte fungerade. I menyn till vänster finns det en text (det sista alternativet) där det står Rösta - Nordic Challenge. Tryck där, så kommer du till röstningen. 🙂 Röstat! 🙂 🥰 Alla som röster får en wub av mig. 🙂 SPAM! minnsnågonsomkommenteradenågotomnågonvälgörenhetsskivaförut? 😛 Jag försöker inte sälja något, jag vill bara ha hjälp. 😛 Och då är det inte spam.
Emulator Postat 9 januari 2008 Postat 9 januari 2008 jag försökte inte heller sälja någto. fick itne en spänn. ville att folk skulle skänka pengar Ska trots detta enorma gräl vi just haft ta och rösta 😕
Overkill Postat 9 januari 2008 Postat 9 januari 2008 Vadå? Har ni grälat om julskivan? JAG VILL LÄSA 😛
Emulator Postat 9 januari 2008 Postat 9 januari 2008 Vadå? Har ni grälat om julskivan? JAG VILL LÄSA 😄 jag tror mig ha på ett humoristiskt sätt överdrivit 🙂 🙂
Overkill Postat 10 januari 2008 Postat 10 januari 2008 Jag såg de två nya One Tree Hill-avsnitten igår. Ganska dåliga. Nathan har skaffat Dave Grohl-frisyr och massa skägg, Lucas har också skägg, Peyton ser likadan ut. Men Brooke och Haley har blivit ännu hetare! 🥰
Recommended Posts