Jump to content
Annons

Problem med forumet!?


gol

Recommended Posts

Annons

Usch, pinsamt. Jag ber alla om ursÀkt för att jag inte sÄg det tidigare. Har legat hemma sjuk och inte variit uppkopplad alls.

För att ge en förklaring pÄ vad som har hÀnt:

Det var faktiskt Eddie-lĂ„ten som sinkade forumet 😕 Eller rĂ€ttare sagt loggarna för webbservern som gjorde slut pĂ„ utrymmet i förtid (loggarna var pĂ„ nĂ€rmare 1 gigabyte!)

Jag utökade utrymmet för webbloggarna i vÄras för att detta inte skulle hÀnda, men forumets popularitet har föregÄtt mina handlingar för att hindra hÄrddiskarna frÄn att bli fulla. Jag ber verkligen om ursÀkt. First thing pÄ mÄndag Àr det ÄtgÀrdat.

Nu rullar dock allt som det ska!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Usch, pinsamt. Jag ber alla om ursÀkt för att jag inte sÄg det tidigare. Har legat hemma sjuk och inte variit uppkopplad alls.

För att ge en förklaring pÄ vad som har hÀnt:

Det var faktiskt Eddie-lĂ„ten som sinkade forumet 😆 Eller rĂ€ttare sagt loggarna för webbservern som gjorde slut pĂ„ utrymmet i förtid (loggarna var pĂ„ nĂ€rmare 1 gigabyte!)

Jag utökade utrymmet för webbloggarna i vÄras för att detta inte skulle hÀnda, men forumets popularitet har föregÄtt mina handlingar för att hindra hÄrddiskarna frÄn att bli fulla. Jag ber verkligen om ursÀkt. First thing pÄ mÄndag Àr det ÄtgÀrdat.

Nu rullar dock allt som det ska!

Men att skicka PM funkar inte för mig 😕

FĂ„r bara felmeddelande:

Mail Error!

SMTP protocol failure!

Host: localhost

Return Code: 452

Return Msg: 452 Insufficient system storage

Invision Power Board Error:

Check your SMTP settings from the admin control panel

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Det var faktiskt Eddie-lĂ„ten som sinkade forumet 😆 Eller rĂ€ttare sagt loggarna för webbservern som gjorde slut pĂ„ utrymmet i förtid (loggarna var pĂ„ nĂ€rmare 1 gigabyte!)

Danny Cort dĂ„! ... se vad du har stĂ€llt till med! 😕

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Jag skall banne mig skapa ett "nödforum" pÄ min site.

dÀr kan vi trÀffas och ojja oss över det Àr haveri "hemma"

😆

Vi kan installera ett alarm hemma hos Olsberg, som man kan aktivera frĂ„n ditt nödforum! 😆

Vi sĂ€tter en stor saftblandare som dom amerikanska polisbilarna hade pĂ„ 70-talet, ovanför herr Olsbergs sĂ€ng! 😕

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Ja, det hÀr var en skum kÀnsla att vara sÄ pass beroende av cybervÀrlden.

Men det kÀndes lite fel, som om nÄgot saknades i livet.(första gÄngen för mig)

Är jag redo för avgiftning eller???

NÀr övergÄr sittandet till (missbruk)????

karl

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...