vaguely Postat 30 december 2007 Postat 30 december 2007 hej har köpt en ny dator med AMD Athlon x2 Dual-Core processor. men vilka program och versioner av dem fungerar med dual-core processor?
Chris_Emil Postat 30 december 2007 Postat 30 december 2007 (redigerat) hejhar köpt en ny dator med AMD Athlon x2 Dual-Core processor. men vilka program och versioner av dem fungerar med dual-core processor? De flesta som nämns på forumet här; Cubase, Reason, FL Studio, Samplitude, etc etc. Sonar är dock till Mac. Redigerat 30 december 2007 av Chris_Emil
drloop (oregistrerad) Postat 30 december 2007 Postat 30 december 2007 (redigerat) hejhar köpt en ny dator med AMD Athlon x2 Dual-Core processor. men vilka program och versioner av dem fungerar med dual-core processor? De flesta som nämns på forumet här; Cubase, Reason, FL Studio, Samplitude, etc etc. Sonar är dock till Mac. Nej Sonar funkar bara under Windows. Logic endast Mac... Redigerat 30 december 2007 av drloop
Chris_Emil Postat 30 december 2007 Postat 30 december 2007 hejhar köpt en ny dator med AMD Athlon x2 Dual-Core processor. men vilka program och versioner av dem fungerar med dual-core processor? De flesta som nämns på forumet här; Cubase, Reason, FL Studio, Samplitude, etc etc. Sonar är dock till Mac. Nej Sonar funkar bara under Windows. Logic endast Mac... Haha ojsan 😆 Skyller på att jag precis vaknat, f'låt, Logic ska det va
karlblau Postat 30 december 2007 Postat 30 december 2007 Recycle har jag för mig INTE funkar på VISTA ... liten varning bara...
Gilbert Postat 30 december 2007 Postat 30 december 2007 Stor varning för Vista generellt! 😊 Kör på XP SP2
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.