Jump to content
Annons

En låt om kärlek!


Jocke Boberg (oregistrerad)

  

15 röster

  1. 1. En låt om kärlek!

    • Är detta bra?
      6
    • Är detta dåligt?
      3


Recommended Posts

Jocke Boberg (oregistrerad)

LÅTNAMN: Jag Älskar Dig

ARTIST/GRUPP: Bodlers

GENRE: Terror

LÅTLÄNGD: 2:41

KOMPOSITÖR: Jocke Boberg och Svante Stadler

PRODUCENT: Jocke Boberg och Svante Stadler

INSPELNINGSÅR: 2003

FORMAT: mp3 256 kbps

STATUS: Färdig för grammisnominering

LÅTLÄNK: http://www.jocke.com/uselt/Bodlers_-_Jag_Alskar_Dig.mp3

En låt som låter som det mesta man brukar höra på dom stora kanalerna! Den har allt; skönsång, kärlekstema, dansbandskomp, housetrummor och vocoder!

Detta gillar ni 😄

Redigerat av Jocke Boberg
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Fruktansvärt.. 😄 Vet inte om det är ett gott eller dåligt betyg.. Men låten är just precis fruktansvärd. Blev tokig efter mindre än en minut.

Tänker inte sätta betyg eftersom den varken passar in på bra eller dålig.

Redigerat av VacUm
Link to comment
Dela på andra sajter

nattvaktaren (oregistrerad)
En låt som låter som det mesta man brukar höra på dom stora kanalerna! Den har allt; skönsång, kärlekstema, dansbandskomp, housetrummor och vocoder!

Inget tonartsbyte? 😄

Sorry, jag orkar inte med detta.

"Hej Monika"-facket.

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha, fan va .... jagvetintevad. 😄 Får iaf känslan av att du lyckats åstadkomma precis vad du eftersträvat... 😄

Men mixen kan nog få lite mer kärlek... lite mer pul på sina ställen. Och sen hade jag lagt mer kräm o körer på refrängen. Även körer eller skuggsång på verserna. Och de där pukorna som kommer in vid 01:05 smälter inte alls in i ljudbilden..

Den kommer säkert att göra succé på ett och annat svensson-ställe. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns något oerhört irriterande i den här låten. Känns som en smurf står och säger "skvallerbytta bing-bång" 66000 gånger till en när man precis har genomgått en blindtarmsoperation utan bedövning.

Men som b-sida på en Gunther-platta är den ju kanon! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Absolut inte mitt stuk men du verkar ju fått till det, för mig obegripligt att denna kvalite på sångröst inte ägnar sig åt lite mer ..... "seriöst skapande" låter för mycket men iallafall nå't annat. Du ( om det är du som sjunger har ju en kalasröst) så har du nå't annat : lägg upp det 😉:rolleyes: den här var ju från -03 va?

karl 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ser framför mig ett gäng stupfulla after-ski kids i åre som skrålar med i text och lalalalaälskar did och kräver 19 dacapon av DJ:n.

festen spårar ur totalt när pojkgänget arm i arm ,unisont och inte så lite högljudd trakasserar tjejerna på dansgolvet med att "Visa Pattarna".

Du borde skämmas !!!!

😆😆😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså.. den här musiken är, för mig, humor.. på sitt sätt är det ju kanon. Väldigt eget sound, helt klart.

Sedan är det lite hjärntvätt på allt rakt igenom anser jag.

Musiken upplever jag som en mygga jag inte kan få ihjäl när jag ska somna en varm sommarkväll.

Link to comment
Dela på andra sajter

Knasigt, roligt, bra, dåligt, skönt, coolt, trögt, extremt, annorlunda ... mmm så skulle jag beskriva denna låt, den har verkligen ALLT som sagt 😕

(förutom Nattis tonartsbyte då 😆 )

Hm, låten behöver ju inte så mkt komentarer för det är väldigt snyggt mixat oså, resten är ju också bra på sitt väldigt annorlunda sätt!

Ha det brau

/Viktor 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...