indie_guy Postat 14 december 2007 Postat 14 december 2007 Har länge drömt om ett program där man kan välja en liten del av en låt som spelas upp om och om igen. Har en sån funktion på min mp3 och det skulle verkligen underlättar gitarrspelandet när man ska nöta in någonting om man hade det på datorn också. Någon som känner till något sådant? Det har är väll inte helt rätt ställe att fråga på, men jag kom inte på något annat...
tbruce Postat 14 december 2007 Postat 14 december 2007 Typ 90% av alla musik-/ljudredigeringsprogram kan väl det.
indie_guy Postat 14 december 2007 Trådstartare Postat 14 december 2007 Nämn ett... Alltså, jag tänkte mig inte direkt något större ljudredigeringsprogram, snarare windows media player-typ.
chrisB Postat 14 december 2007 Postat 14 december 2007 Amazing Slow Downer är ett utmärkt program för övande med ett instrument. Den tar mp3, wav, aif, samt direkt från CD. Den kan loopa, höja/sänka tempot utan att tonhöjden ändras. Den är svensk. http://www.ronimusic.com/
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.