Jump to content
Annons

Världens sämste skådespelare


musik (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons

Ujuj, finns många..

Brad Pitt i Troja: Bland det sämsta jag har sett, kan ju vara så att castingen var åt helvete eller att regissören sög men en så dålig roll får man inte göra.

Keanu Reeves: Har gjort väldigt många "träfigurer" men ibland blixtrar han till.

Kristanna Loken: AjajajBloodrayneajajaj...

Lucy Liu: Började kolla nån vampyrrulle med henne men var tvungen att slå av efter 5 minuter, helt olidligt. Säkert bra i rätt roll men inte i den jag såg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hyrde en ny svensk film med titeln Blåbärskriget. Skådespelarna var eh... fascinerande.

Ps. Hur mycket jag än älskar Seinfeld går det inte att komma ifrån att Jerry S antagligen är världens sämsta skådespelare. Lyckligtvis så har han förstått sin begränsning och inte spelat in en långfilm. Än...

Redigerat av bettygoesagogo
Link to comment
Dela på andra sajter

Hugh Grant

Njaee Han spelar alltid samma typ av lite charmiga, bortkommna englesmän Fast i Polanskis Bitter Moon tycjkte jag faktiskt han var ganska bra. han lyckades verkligen priocka in det där återhållsamma fast ändå dubbelmoraliska begäret.

Riktigt usel tycker jag Att Stevel Segal är. Inte i en enda film lyckas han vara trovärdig, trots att genren inte ställer så stora krav precis. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Torsten Flink och Regina Lund är ju ena riktiga stolpskott.

Sen har vi Joseph Fiennes (bror till utmärkta Ralph Fiennes) som är riktigt dålig.

Actionskådisar som Steven Segal och musikanter/modeller etc som spelat in en film platsar inte i den här kategorin tycker jag.

Det är de riktiga skådisarna, de som gått den långa vägen via teaterskolor och annat trams för att sedan kalla sig "skådespelare till yrket" fast de ändå är skitdåliga man ska hacka på!

Som ovan nämda samt Peter Haber.

Och Tova Magnusson-Norling.

Link to comment
Dela på andra sajter

Torsten Flink och Regina Lund är ju ena riktiga stolpskott.

Sen har vi Joseph Fiennes (bror till utmärkta Ralph Fiennes) som är riktigt dålig.

Actionskådisar som Steven Segal och musikanter/modeller etc som spelat in en film platsar inte i den här kategorin tycker jag.

Det är de riktiga skådisarna, de som gått den långa vägen via teaterskolor och annat trams för att sedan kalla sig "skådespelare till yrket" fast de ändå är skitdåliga man ska hacka på!

Som ovan nämda samt Peter Haber.

Och Tova Magnusson-Norling.

JAg är övertygad om att Segal skulle kalla sig själv för skådespelare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Suck... Jo, fast han tillhör inte de som läst vid scenskolan, tillhört improvisationsgrupper, hållit andra i hand och fallit baklänges i tillitsövningar, lagt sig till med bergmanska stammningar, klätt sig i palestinasjal och basker för att visa sin tillhörighet/seriositet etc etc.

Men visst, fortsätt låtsas missförstå bara för att ha en åsikt. Shoot.

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns det någon svensk bra skådespelare i huvud taget 😎 !

Visst har vi bra skådisar här i Sverige, men tyvärr är nog ofta landet lite för litet för att de ska få odla sina talanger. Då blir de lätt karaktärsskådisar. Persbrandt gör ju sin tuff polis/snuskgubbe helt okej, men vi har ju faktiskt inte ens fått möjlighet att se hans andra sidor (förutom de som går på teater). Och det är väl därför Robert Gustavsson är större än Johan Rheborg, trots att han bara gör samma roliga gubbe om och om igen. En bra svensk skådis är (enligt mitt tycke) Thomas von Brömssen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä sjutton jag kommer inte på någon riktigt dålig skådis nu i julölsskummet.

Själv tror jag att de allra bästa skådisarna fortfarande är helt oupptäckta vanliga dödliga som har grym talang och karisma. Ungerför som att de "bästa" massmördarna antagligen ofta förblir oupptäckta under sitt liv.

Man blir inte bra bara för att man gått mångårig utbildning.

Producenter mm är alldeles för fega när det gäller att ta in nya förmågor och våga upptäcka nya talanger.

Svensk film lider verkligen av detta.

Redigerat av Magpie
Link to comment
Dela på andra sajter

Nä sjutton jag kommer inte på någon riktigt dålig skådis nu i julölsskummet.

Själv tror jag att de allra bästa skådisarna fortfarande är helt oupptäckta vanliga dödliga som har grym talang och karisma. Ungerför som att de "bästa" massmördarna antagligen ofta förblir oupptäckta under sitt liv.

Man blir inte bra bara för att man gått mångårig utbildning.

Producenter mm är alldeles för fega när det gäller att ta in nya förmågor och våga upptäcka nya talanger.

Svensk film lider verkligen av detta.

Verkligen inte!, det är alldeles för många kassa amatör skådespelare i sverige, typ Fröken Sverige eller kenare kungen. Skit filmer med ny "talanger" som suger hårt. 😕

EDIT: mer bergman åt folket!

Redigerat av Lithium
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...