Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej allihopa!

Jag tÀnkte kolla med er om nÄn har anvÀnt en Oktava ML51 nÄn gÄng. Har varit lite sugen pÄ ML52an, och sÄ hittade jag en ML51a pÄ eBay för en billig slant. Den Àr frÄn 1986 och verkar jÀttesnÀll. Den har inte kommit pÄ posten Àn, och jag hittade knappt nÄn info om den alls pÄ internet..

Köpte för övrigt i samma veva en AKG C12 VR

GRATTIS TILL MIG :rolleyes:😄

Annons
Postat

fubbigt.. :rolleyes:

jag Àr för bitter för att handla pÄ ebay!!

men grattis Ă€ndĂ„ till dig.. gamla oktava:or ( 😄 ) kan man ALDRIG fĂ„ för mĂ„nga utav!!

Postat
  Claes sa:
ML52 och ML53 har jag med pĂ„ testsiten - men ML51 har jag aldrig ens hört talas om... 😛

NĂ„ja - det blir sĂ€kert kul. Oktava brukar göra trevliga micar. 🙂

Jag passar pĂ„ att klĂ€mma in en egen frĂ„ga hĂ€r. Är det nĂ„n som testat de modifierade Oktavamickarna som oktavamod.com pysslar med? Är nyfiken, skulle vara skoj med jĂ€mförande lyssnings ex om nĂ„n har möjlighet =)

Postat
  IDF sa:
fubbigt.. 😏

men grattis Ă€ndĂ„ till dig.. gamla oktava:or ( 😆 ) kan man ALDRIG fĂ„ för mĂ„nga utav!!

Hittar man en C12 VR för ringa 16400 som pĂ„stĂ„s vara i nyskick har man fan inte rĂ„d att vara bitter 😄

Och gör man ett sÄnt fynd förtjÀnar man att fÄ impulshandla lite obskyra sovjet-mikar.

Postat
  mimla sa:
  IDF sa:
fubbigt.. 😏

men grattis Ă€ndĂ„ till dig.. gamla oktava:or ( 😆 ) kan man ALDRIG fĂ„ för mĂ„nga utav!!

Hittar man en C12 VR för ringa 16400 som pĂ„stĂ„s vara i nyskick har man fan inte rĂ„d att vara bitter 🙂

Och gör man ett sÄnt fynd förtjÀnar man att fÄ impulshandla lite obskyra sovjet-mikar.

galet!!

jag vill med ha massa obskyra ryska mickar. jag fĂ„r nöja mig med mina kattungar ist.. 😄

Postat

TÀnkte att det var lite vÀl mycket att starta en ny trÄd för denna lilla frÄgan.

Jag tÀnkte pÄ min AKG c12 som kommer med posten i nÀsta vecka.

De har ju lite andra hÄl i vÀggen dÀr borta i London, sÄ jag tÀnkte bara dubbelkolla med er smartskallar om det rÀcker att bara köpa en sÄndÀr liten adapter som man kan lÄna pÄ hotell och sÄdÀr för att göra om vÄra vÀgghÄl till britter? Antar att det borde funka lika bra till en c12:a som till nÄgot annat, men man kan ju aldrig vara för sÀker.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.