Debree Posted September 23, 2004 Posted September 23, 2004 LÅTNAMN: Wannabe ARTIST: VonFulvuck GENRE: Alternativ Metal (?) LÅTLÄNGD: 2:59 KOMPOSITÖR: Debree PRODUCENT: Debree INSPELNINGSÅR: 2004 FORMAT: mp3 STORLEK: 3,43mb LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Nu är låten komplett med sång och gitarrer, till skilnad från förra gången jag postade den. Dessutom bättre låtlänk och kvalitet. Enjoy!
Print Posted September 23, 2004 Posted September 23, 2004 Som första röstare går det inte att gömma sin röst.. nåja, du fick en fyra. Det här var kul! Gillar gitarljudet stenhårt. Sången är även den jävligt skön, men alldeles för låg i mixen tycker jag. Dra upp den en aning och EQ:a lite så att den inte drunknar i allt annat. Kanske ska försöka ge sången lite mer punch. Någon bas hörde jag inte... Vidare så tycker jag inte att det händer så mycket i låten. Det finns lixom inget klimax. Dubbla tempot? Stämmor? Nån synt som lägger mattor? Gillar idén med lite pickslides som fyller ut och gör det lite extra stökigt. Hmm... ja det var väl det.
Midori Posted September 23, 2004 Posted September 23, 2004 Fast nu har jag lyssnat på den en gång till, och då blev den bättre.😄
tryff Posted September 23, 2004 Posted September 23, 2004 Jag tycker att låten är en 3:a dvs godkänt/helt okej....men där har du inget vidare? Märks att kidsen aldrig haft betygsystemet 1-5 😄
Debree Posted September 23, 2004 Author Posted September 23, 2004 Hehe, vanliga 1-5skalor är så tråkiga... 🙂 Ja. basen är lite lurig på denna.. får kanske dra ner mer på basen i gitarrerna för att få fram den. Hm, första gången man lyssnar på den är den nog inte så bra.. så det var nog bra med en andra lyssning 🙂
Guest Bengan Posted September 23, 2004 Posted September 23, 2004 Det var ok. Lite "slipknot light" eller vad man skall säga. Skulle vilja ha lite mer tyngd i hela anrättningen och kapa introt till knappt hälften. Tycker det är rätt schysst från 0;58 och framåt.
frelin Posted September 23, 2004 Posted September 23, 2004 Du borde fixa bättre tryck i baskaggen, och som andra redan sagt mera bas. Annars en fyra.
Recommended Posts