Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
Den hÀr Àr ju vÀrd en bild! De dÀr danskarna kan design.

PoCoCompactNews.jpg

NÀÀ.. Ser ju ut som en blandning mellan min iptelefoni-dosa och nÄt som kommer frÄn apple. SÄnt som har med musik att göra skall vara fyrkantigt, svart med gul display och passa i ett standardrack.

đŸ˜Č

Postat

..och ha ett stort klistermĂ€rke dĂ€r bak som det stĂ„r "high voltage" pĂ„... 🙂

Tycker ocksÄ det ser lite Apple ut om designen.... kan det vara samma designer mÄnne?

Postat

...nĂ„gon som minns serien Night Rider med de röda dioderna som inspirerade en hel generation bilbyggare i början av 90-talet? 🙂

FÄr nÀstan samma vibbar av den blÄa ljusraden.

Postat
...nĂ„gon som minns serien Night Rider med de röda dioderna som inspirerade en hel generation bilbyggare i början av 90-talet?  🙂

Ha! Ja, David Hasselhof, denna hjĂ€lte, kanske anvĂ€nder den nĂ€r han spelar in sin nĂ€sta platta
 för han mĂ„ste ju göra en ny platta som uppföljare pĂ„ den förra, som ju faktiskt blev en stor succĂ© bland 70+-klientelet i USA.

Postat
...nĂ„gon som minns serien Night Rider med de röda dioderna som inspirerade en hel generation bilbyggare i början av 90-talet? 😄

😆 ..hur menar d...aha!..du menar att man ska sĂ€tta powercoren under bilen isf sĂ„na dĂ€r omoderna neonbars...jaaaaa...va hĂ€ftigt 😎

Postat

Det har varit en del lÀnkar till Creative Prodikeys informationsvideor hÀr pÄ forumet. Folk har glatt skrattat Ät den charmige lille japanen som Àr en gud pÄ att spela trummor med klaviatur. TC gör ocksÄ informationsvideor, men hÀr kan bara prata om tragedi. Plötsligt förstÄr jag det amerikanska mottot om att skjutvapen Àr bra att ha. Efter ett par minuter av detta kÀnns det som man har stenkoll pÄ vad dödsÄngest Àr:

http://www.tcelectronic.com/tccinema/defau...ftsynths_hinted

VarsĂ„god och njut! 😄

/Majken

Postat (redigerat)

Varför juckar han med bordet? 🙂

Det hÀr var det hemskaste jag sett pÄ... evigheter...

Redigerat av Neko
Postat
Varför juckar han med bordet? 🙂

SĂ„n blir man nĂ€r man kör Powercore helt enkelt, sĂ„ passa er för böveln! 🙂

/Majken

Postat
Oh yes, I remember. Folk smĂ„log pĂ„ mĂ€ssan ocksĂ„ 🙂

Ohh.. nu blir man ju nĂ€stan lite avis, sĂ„ det har sett styggelsen live dessutom? 🙂

/Majken

Postat

Och du Àr fortfarande inte galen? Och killen lever fortfarande? Han Àr nog det mest störiga jag sett... Han gav inte mig nÄgra direkt positiva signaler att skaffa deras produkter, kanske vÀcker uppmÀrksamhet, men inte intresse... inte hos mig i alla fall.

Postat (redigerat)

Nu ska vi inte vara sÄdana...

"Have a look at these inspiring PowerCore demo videos where TC’s own Jim Motley guides you through the PowerCore world and let’s you in on a couple of secrets."

😆😆😆😆😄😛

Redigerat av eckan
Postat

H E R R E G U U U D!

Den mannen Àr farlig! Risken att man köper paketet efter att han har vart igÄng Àr ju lika med noll. Man lÀngtar nog mer efter en flaska sprit och nÄgra sömntabletter.

Killen Àr ju inte klok.

• 7 mĂ„nader senare...
Postat (redigerat)

Haha...

NÄvÀl, sjÀlva demon var ju helt vÀrdelös. Man tappade ju fokus pÄ produkten efter nÄgra spatsmerdanser.

Redigerat av Pluffo
Postat (redigerat)

Shit, va kritiska ni Ă€r 😕😄 ......jag tycker det Ă€r juste....sĂ„ jĂ€vla hypad Ă€r han vĂ€l inte? Jag blir nĂ€stan lite köpsugen.... 😄😄

DĂ„ Ă€r vĂ€l han, microsoft-snubben som skulle sĂ€lja in windows under 80-talet 100ggr mer hypad och jobbig vĂ€l???? 😄

Redigerat av Mr Keys
Postat
DĂ„ Ă€r vĂ€l han, microsoft-snubben som skulle sĂ€lja in windows under 80-talet 100ggr mer hypad och jobbig vĂ€l???? 😄

Du menar inte den hÀr killen va?

Postat

tc killen var fruktansvÀrd. varför tillÄter tc en sÄn amatörmÀssig presentation?

microsoft killen Àr lite tokig han me

Postat (redigerat)

Jag har aldrig fattat vad Powercore Ă€r -- Ă€r det egna datorer eller. Demomannen Ă€r kul! hihi och tokig men i alla fall mycket proffsigare och mer fokuserad Ă€n den USA-hysteriska yamahatysken. Tyskvideon kan jag se hurm mĂ„nga gĂ„nger som helst -- men jag fĂ„r sĂ„nt dĂ€t hjĂ€rtflimmer lika mycket varje gĂ„ng! Jag kommer aldrig ens att behöva prova ecstasytabletter! đŸ˜±

Redigerat av Fredrikmo
Postat
DĂ„ Ă€r vĂ€l han, microsoft-snubben som skulle sĂ€lja in windows under 80-talet 100ggr mer hypad och jobbig vĂ€l????  đŸ˜±

Du menar inte den hÀr killen va?

Denna har jag sett i en dokumentÀr. Riktigt skrÀmmande, otÀckt pÄ riktigt alltsÄ. Synd att de inte har hela videon hÀr för det forstÀtter. Det Àr ett peppingmöte för utvecklarna pÄ MS och hans nyckelord Àr DEVELOP DEVELOP DEVELOP. Skulle vilja ha hela videon faktiskt för att komma ned pÄ jorden nÀr jag blir orolig för att inte fÄ nÄgot jobb i framtiden.

/Fredrika

Postat

Öhh.. Hmm.. Inte fanken blev jag sugen pĂ„ att köpa en Powercore plugin och DSP inte.. *haha* Va tusan lever folk i för verklighet egentligen.. Stackars mĂ€nniskor.. NĂ€e nu har jag fĂ„tt mig en kopp kaffe.. Ska vĂ€l tillbaks och skruva pĂ„ mitt system 900 MOOG modular dĂ„.. Vet ni vad.. Det har 0 mS Latency och det slukar 0% processor.. Fast jag anvĂ€nder alla filter och oscillatorer samtidigt.. MĂ€rkligt va.. ÄndĂ„ konstruerades detta monster runt 1970.

Welcome to the real reality đŸ˜±

Postat
Det har varit en del lÀnkar till Creative Prodikeys informationsvideor hÀr pÄ forumet. Folk har glatt skrattat Ät den charmige lille japanen som Àr en gud pÄ att spela trummor med klaviatur.

JassÄ? Jag hittar bara en mjuk, rÄkristen amerikan som Àr helt exalterad över hur bra prodikeys Àr.

Postat
Det har varit en del lÀnkar till Creative Prodikeys informationsvideor hÀr pÄ forumet. Folk har glatt skrattat Ät den charmige lille japanen som Àr en gud pÄ att spela trummor med klaviatur.

JassÄ? Jag hittar bara en mjuk, rÄkristen amerikan som Àr helt exalterad över hur bra prodikeys Àr.

trummorna

resten

Postat (redigerat)

Hej!

Undrar om det finns nÄgot vÀrldsmÀsterskap i midiTrummor? (Hur kan man se att JapanAmerikanen Àr kristen?)

Jag har trÀffat 2st personer som varit riktigt bra pÄ "midiTrummor" den ene var inte riktigt lika fingerfÀrdig som japanen men bÀttre pÄ sjÀlva

rytmen medan den andre skulle krossat japanen i allt dÄ han var helt sjukt bra och tajt - som en riktig trummis fast (bÀttre och) pÄ midikeyboard!

Vi prövade t.o.m att lÄta honom spela utan metronom i typ i en halv minut och det var lÀskigt tajt, inbyggd metronom i skallen?

MVH-Peder

Redigerat av Peder
  • 2 veckor senare...
Postat
... NĂ€e nu har jag fĂ„tt mig en kopp kaffe.. Ska vĂ€l tillbaks och skruva pĂ„ mitt system 900 MOOG modular dĂ„.. Vet ni vad.. Det har 0 mS Latency och det slukar 0% processor.. Fast jag anvĂ€nder alla filter och oscillatorer samtidigt.. MĂ€rkligt va.. ÄndĂ„ konstruerades detta monster runt 1970.

En Moog Modular e' ett underbart instrument 🙂 TyvĂ€rr Ă€r det vĂ€ldigt fĂ„ som har tillgĂ„ng till en riktig Moog Modular. Som tur Ă€r sĂ„ finns det modern teknik idag som delvis klarar av att emulera en Moog Modular till en brĂ„kdel av vad de kostar 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.