Jump to content
Annons

Hur skapar jag en egen community?


Stensdotter

Recommended Posts

Hej!

Är inte bara sångerska, utan mamma också 😆 Var tidigare medlem på Allt för föräldrar i en underbar grupp, där vi pratade om det mesta. Sedan blev några förföljda och uthängda av andra på andra forum och en maillista skapades i Yahoo (Yahoo Groups) för att vi som ville skulle kunna fortsätta prata (ganska privata grejor). Jag tycker oerhört illa om stuket på trådarna, det är svårläst och klumpigt, vilket har gjort att jag nästan tappat kontakten med tjejgänget. Har även testat msn groups, men det är också konstigt trådat (alla isvar kommer i en lång rad, saknar quotefunktionen).

Undrar därför om ni har något tips på ett fiffigt ställe, helst gratis, där jag kan starta en egen community. Layout och funktion är av förklarliga skäl viktiga. Överskådliga trådar är a och o. Positivt om man kan lägga upp bilder också. Communityn ska vara låst och alla har personliga lösenord för att kunna läsa och göra inlägg. Vill helst undvika att behöva regga domän och skaffa eget webbhotell, dvs gratis är förutsättningarna.

Uppskattar ert engagemang och svar på frågor jag brukar ställa, hoppas det finns någon bevandrad i detta. (Har kollat på verktyget som Kontrollrummet är gjort med, det kräver ju att jag har en egen webbplats/domän, vilket jag helst skulle vilja komma undan).

Puss

Stensdotter

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...