Jump to content
Annons

Killnoise öronproppar


lesteff

Recommended Posts

Då gör vi det på riktigt istället... Ursäkta det dåliga försöket till smygreklam.

Vill tipsa om våra öronproppar för alla som är ute efter bra, diskreta proppar som inte förstör ljudbilden och kostar skjortan. De har en anpassad dämpning på i genomsnitt 20 dB och är lämpliga för att både spela och lyssna på musik med. Kolla in killnoise.com och testa ett par!

/Killnoise

Killnoise är ett svenskt företag vars affärsidé är att erbjuda stilrena flergångsöronproppar för varierande högljudda och bullriga miljöer.

Killnoise primära mål är att användandet av Killnoiseproppen skall bidra till att folkhälsoproblemet tinnitus minskar. Vi som arbetar med Killnoise vet vad det innebär att ha detta symtom och vill undvika att fler drabbas.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
För alla er som ännu inte hittat till killnoise.com vill jag tipsa om att äntligen har ett företag fattat att man inte vill ha neongröna eller vaxgula proppar som sticker ut en halvmeter ur örat och som även har en bra ljuddämpning! beställde och fick mina häromdagen och jag kan inte vara nöjdare. osynliga proppar med magisk ljuddämpning och ett snyggt förvaringsetui på köpet.

Check it out!

Smart att använda samma användarnamn på flera forum när du gör maskerad reklam, pucko.

"Som nytillkommen vill jag ju gärna bidraga med nåt" och "Mailade dem och frågade om dämpningen, och den dämpar i snitt 20 dB över mellanfrekvenserna samt bra värden i övrigt"... pah. Fult.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
69kronor..

Hur bra är dom då?

För 69 kr och fri frakt så får du ett par proppar med enligt mig och många andra en riktigt bra dämpning. Klicka in dig på knappen "Killnoiseproppen" på vår sida så kan du se värdena. Sedan är de ju i det närmaste osynliga när du har dem på dig och du får ett snyggt och praktiskt etui i valfri färg till så... Du blir nog inte besviken.

/Killnoise

Link to comment
Dela på andra sajter

De där killnoise-propparna är som apotekets gröna granar va? Samma form och så? Samma komfort?

Jo, de är ju ganska lika i formen. Skillnaden är dock en något lägre och mer anpassad dämpning för just musik, samt att de är bekvämare på grund av att vi inte har någon hård "stam". Om man sedan bryr sig om hur man ser ut när man har öronproppar på sig så är väl valet inte så svårt... Vi har ju trots allt utvecklat våra proppar som ett resultat av att vi själva inte var nöjda med dem på Apoteket och alla andra proppar på marknaden...

/Killnoise

Link to comment
Dela på andra sajter

De där killnoise-propparna är som apotekets gröna granar va? Samma form och så? Samma komfort?

Jo, de är ju ganska lika i formen. Skillnaden är dock en något lägre och mer anpassad dämpning för just musik, samt att de är bekvämare på grund av att vi inte har någon hård "stam". Om man sedan bryr sig om hur man ser ut när man har öronproppar på sig så är väl valet inte så svårt... Vi har ju trots allt utvecklat våra proppar som ett resultat av att vi själva inte var nöjda med dem på Apoteket och alla andra proppar på marknaden...

/Killnoise

Fan, jag ska nog ta å testa dom där. Är ju perfekt med genomskinliga, så kan man ju iallafall hoppas att folk inte ser dom. Finns ju massa idioter där ute som inte förstår att det är värt att klassas som Stig Helmer om man har lust att behålla sin hörsel 🙂

Jag testade apotekets gröna, men de var ju värdelösa, finns inga som är obekvämare än dom. Tycker jag.

Genomskinliga, billiga och (förhoppningsvis) sköna! Perfekt! Ska skicka efter dom!

Link to comment
Dela på andra sajter

Är ju perfekt med genomskinliga, så kan man ju iallafall hoppas att folk inte ser dom. Finns ju massa idioter där ute som inte förstår att det är värt att klassas som Stig Helmer om man har lust att behålla sin hörsel 😳

Sånt där är ju bara att skita i.

Varför låta sig styras av idioter? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Har för mig att jag testade dom där på Hultsfred? fick iallafall ett sånt där etui och öronpropparna var transparenta!

Det enda jag upplevde var att dom var för stora, men det kanske finns i flera storlekar?

I mitt fall tyckte jag dom var osköna att ha, men det är bara jag 😕

/Jonas

Link to comment
Dela på andra sajter

Krånglade då jag beställde i förra veckan. Beställningen gick inte genom men pengar drogs från mitt konto. Men skickade ett mail och de har lovat mig propparna imorgon. Tycker de var väldigt tillmötesgående. Jag skickade mailet på fredagkväll och på lördagmorgon hade de svarat. De hade problem med hemsidan, men de ska nu ha fixat det. Som tur var spelade inte Europe så högt så det behövdes några proppar (iof hade jag apotekets ifall). På förbandet var det på gränsen. Men det var väl de som var kassa på att skruva till gitarrljudet. Det blev bara diskant och de hade alldeles för mycket dist.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick hem mina för några dagar sedan. Positivt är färgen och dämpningen. Negativt är att de är rätt stora och att de blir jobbiga att ha i öronen efter ett tag. Det faktum att de saknar den hårda stammen i mitten gör att de är mkt svårare att få in.

Hur som helst har de iaf ersatt apotekets julgranar för min del.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 5 månader senare...

har själv använt killnoise-propparna ett tag och dom funkar. De dämpar lagom mycket och är trevliga i sin genomskinliga färg. Har dom alltid i innerfickan när jag är ute på klubbar

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...