Jump to content
Annons

Varför gör ni så as-bra låtar?!


KillwithSkill

Recommended Posts

Annons
Ironi??? 😛

Nu är det inte lika bra som för nåt år sedan..

Ja, varför är det så bra låtar här på forumet?

Nähä, det blir aldrig lika bra som förr. Jag undrar dock exakt när det var dubbelt så bra som det är idag? Och när kommer det vara bara hälften så bra som det är idag? Och hur lågt kan vi gå egentligen?

😕

Tja... jag hade faktiskt funderat på att posta en exakt likadan tråd som denna... fast båda alternativen är ju lika dåliga. Vad fan är bra eller dåligt egentligen? I en gammal tråd här på forumet var det någon som skrev till mig något i stil med "men <artistens namn> kan du ju inte säga är dålig, han har just sålt 10 miljoner skivor". Kan jag inte det? Jag vet massor med artister som säljer skivor järnet men som jag tycker är helt ofattbart dåliga och jag kan bara inte fatta hur folk kan lyssna på eländet. T ex har jag aldrig kunnat lyssna på Guns and Roses. På fullt allvar alltså! När Axl Rose försöker sjunga så är det något som går sönder i själen på mig, jag kan inte med hans kraxande pip. Så vad är bra eller dåligt om inte något som i det här fallet ligger i lyssnarens öra och hjärta?

Jag har som jag sagt tidigare hittat massor med låtar på detta forum som är skamligt bra. Men jag har även hört låtar där jag tänker... "hur i helv... skall jag kunna kommentera detta utan att få människan bakom att vilja sluta med musiken?" Så är det. Det finns inte bra eller dåligt, lika lite som det finns snyggt eller fult. Det handlar bara om normer och annat dylikt som alldeles för många människor tar som sanningar.

Ja men gud vad jag blev seriös nu med en gång då... someone hit me godammit! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har som jag sagt tidigare hittat massor med låtar på detta forum som är skamligt bra. Men jag har även hört låtar där jag tänker... "hur i helv... skall jag kunna kommentera detta utan att få människan bakom att vilja sluta med musiken?"

Själv brukar jag tänka "hur ska jag kommentera detta för att få människan bakom att sluta med musiken?"

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har som jag sagt tidigare hittat massor med låtar på detta forum som är skamligt bra. Men jag har även hört låtar där jag tänker... "hur i helv... skall jag kunna kommentera detta utan att få människan bakom att vilja sluta med musiken?"

Själv brukar jag tänka "hur ska jag kommentera detta för att få människan bakom att sluta med musiken?"

Säg det rakt ut...Vet jag...

Om personen i fråga är svag slutar den, är det en stark person som tror på sig själv

så skiter den fullständigt i vad du tycker...

Edit...Kanske inte helt men den personen slutar nog INTE med musiken pga

nån kommentar på ETT project som kanske i sanning ÄR dåligt...

Redigerat av Twilight_Zound
Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

Fan vad taskigt jag som precis hade tänkt posta en skitbra låt, nu e de ju bara att lägga nytt sångspår asfalskt och loopa mungigan sidledes 😕 . Aldrig får det vara bra jävla taskmörtar där 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan vad taskigt jag som precis hade tänkt posta en skitbra låt, nu e de ju bara att lägga nytt sångspår asfalskt och loopa mungigan sidledes 😄 . Aldrig får det vara bra jävla taskmörtar där 😄

😆

Allt som är bra är även dåligt ? 😕😊:rolleyes:😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...