Jump to content
Annons

Kort introduktion


ozric

Recommended Posts

Hejsan,

dök på det här eminenta forumet för några månader sedan, men har mest "lurkat" omkring för att hitta lösningar på lite problem jag haft.

Men, det verkar vara en trevlig stämning härinne så då kan man ju bidra med lite själv också 🙂

Jag heter Johan och har sedan ungefär 10 år tillbaka producerat trance under namnet Logic Bomb tillsammans med min kollega. Ett gäng alster hittar man på Myspace..

Utöver trancen så pysslar jag med lite tv-spelsmusik, och har precis sålt två låtar till ett framtida Nintendo Wii spel. Emellanåt får jag för mig att göra remixar på gamla tv/datorspelslåtar, här är ett par som jag själv tycker blev ganska hyggliga:

DK Country Lost in Jungle RMX

Exploding Fist Bad September RMX

Thats it 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 6 månader senare...

Ojoj en Logic Bombare!

Sprang på den här tråden av en slump när jag letade efter dina remixar. Gillar dom som sjutton! Är en god vän till Matte i Ibojima. Har förstått att ni känner varandra på något vis. Världen är liten. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

trevligt och se en logic bombare här. eran musik har varit väldigt inspirerande genom åren. varmt välkommen

Link to comment
Dela på andra sajter

antoinetta (oregistrerad)

låter kul med musik till tv-spel..... härligt att det finns så många varianter i musiken.

Roligt att du fick de sålt.... grattis

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...