Jump to content
Annons

Ringa 118118 / Mekonomen i Falun


Starfis

Recommended Posts

Satt nyss och tänkte över vad som hände i helgen och kom på att jag fick det roliga tipset av en kompis att ringa 118118 och be om att få adressen till Mekonomen i Falun. Satt då på krogen och tänkte att jag ringer på en gång. En halv minut senare hängde jag vikt över bordet och gapflabbade. Min humor är inte så svårflörtad, kanske därför, vet ej riktigt 😄

Fick höra att det var en klassiker så det var nog inget vidare nytt. Men förbaskat kul!

Så om ni inte gjort det än, gör det. 😄

118118, adressen till Mekonomen i Falun.

Sen undrar jag om det är nån som har liknande tips? haha

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Satt nyss och tänkte över vad som hände i helgen och kom på att jag fick det roliga tipset av en kompis att ringa 118118 och be om att få adressen till Mekonomen i Falun. Satt då på krogen och tänkte att jag ringer på en gång. En halv minut senare hängde jag vikt över bordet och gapflabbade. Min humor är inte så svårflörtad, kanske därför, vet ej riktigt 😄

Fick höra att det var en klassiker så det var nog inget vidare nytt. Men förbaskat kul!

Så om ni inte gjort det än, gör det. 😄

118118, adressen till Mekonomen i Falun.

Sen undrar jag om det är nån som har liknande tips? haha

Fick precis ett tips om en tjej som skulle heta Olivia Nalen, men hon var visst borttagen... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick precis ett tips om en tjej som skulle heta Olivia Nalen, men hon var visst borttagen... 😛

så snygga namn det finns 😉

vi har ett ställe här i närheten där jag bor som heter Snopptorp, man undrar ju hur såna här ställen fått sina namn från början. Perssonnamn är väl bara nån rolig slump, antar jag iaf. Det kanske stadsnamn är också iofs?

Hur som helst är det jäkligt kul 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Är jag korkad lr?

Vad är det som är så kul med "Mekonomen i Falun" 😛

ptja, mitt fel här, kanske skulle skrivit att jag inte avslöjar vad dom säger ifall nån inte ringt och kollat än. 😉

men nu står det ju här iaf så. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 4 veckor senare...

Min tjej som jobbar på Eniro 118118 hälsar:

"För det första så finns det mycket tyngre grejer än Ryckepungsvägen,

för det andra är ni knappast den första."

Redigerat av D Vibe
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...