Jump to content
Annons

Hi-hat i Sibelius


Fnykis

Recommended Posts

Nej, nu blir jag irriterad!

Har sökt internet men inte hittat någon beskrivning på hur man sätter ut en hi-hat till trum-setet. Skivan med sibelius har jag tappat bort så det är ingen idé att berätta om manualen.

Är det någon som känner till hur man enkelt (utan att kopiera andra hi-hats, som jag gjort) kan placera ut ett litet kryss med skaft?

Mvh. Fnykis

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Nej, nu blir jag irriterad!

Har sökt internet men inte hittat någon beskrivning på hur man sätter ut en hi-hat till trum-setet. Skivan med sibelius har jag tappat bort så det är ingen idé att berätta om manualen.

Är det någon som känner till hur man enkelt (utan att kopiera andra hi-hats, som jag gjort) kan placera ut ett litet kryss med skaft?

Mvh. Fnykis

Skriv in noterna - öppna 'properties' och välj utseende under 'notes'.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skivan med sibelius har jag tappat bort

Vilken symfoni menar du ? Jag kan inte minnas att han använt hihat.

Åke

Studio forum » Program » Övriga program

Det är notskrivningsprogrammet jag pratar om, inte om kompositören. 😠

Tack, ändå!

Nej, nu blir jag irriterad!

Har sökt internet men inte hittat någon beskrivning på hur man sätter ut en hi-hat till trum-setet. Skivan med sibelius har jag tappat bort så det är ingen idé att berätta om manualen.

Är det någon som känner till hur man enkelt (utan att kopiera andra hi-hats, som jag gjort) kan placera ut ett litet kryss med skaft?

Mvh. Fnykis

Skriv in noterna - öppna 'properties' och välj utseende under 'notes'.

Nu fattar jag! Tack så mycket för hjälp!

/Fnykis

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...