Jump to content
Annons

MySpace...MUSIC


1337sweden

Recommended Posts

Tjena, jag ehöver hjälp med MySpace Music.

Nä jag trycker på knappen "Edit Profile" kan jag inte ändra layouten/Designen på sidan, och så kan jag inte skriva in saker, såsom About Me, osv. jag vet inte hur jag skall göra för att kunna ändra.

http://surl.se/bevj

^^bild i jämförelse uttav Originala och Music...

Någon som kan hjälpa mig att kunna tex, skriva in information om mig själv och vart jag skall sätta CSS-koden ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Den med MySpace Music....

Den du visade upp nu, är ju där man skriver in kommande shower... Det finns ju fler flikar.. Testa "Basic Info", "Band Details" osv... sen är det bara att skriva in...

Om du sen använder någon MySpace editor, kan du bara klistra in den koden på valfritt ställe..

Link to comment
Dela på andra sajter

Den med MySpace Music....

Den du visade upp nu, är ju där man skriver in kommande shower... Det finns ju fler flikar.. Testa "Basic Info", "Band Details" osv... sen är det bara att skriva in...

Om du sen använder någon MySpace editor, kan du bara klistra in den koden på valfritt ställe..

Valfritt ställe?

Asså det står ju att man skall lägga in koden i "About Me" och jag har testat på de anda ställen, det funkar ej, jag hittar inte på Editorn på Music nått ställe som heter About Me..

Vad skall jag göra?

Link to comment
Dela på andra sajter

Den med MySpace Music....

Den du visade upp nu, är ju där man skriver in kommande shower... Det finns ju fler flikar.. Testa "Basic Info", "Band Details" osv... sen är det bara att skriva in...

Om du sen använder någon MySpace editor, kan du bara klistra in den koden på valfritt ställe..

Valfritt ställe?

Asså det står ju att man skall lägga in koden i "About Me" och jag har testat på de anda ställen, det funkar ej, jag hittar inte på Editorn på Music nått ställe som heter About Me..

Vad skall jag göra?

About Me-sektionen finns bara om man är vanlig medlem, dvs. inte för band och artister. Du ska lägga den under "Bio" som finns under fliken Band Info(?).

Link to comment
Dela på andra sajter

Den med MySpace Music....

Den du visade upp nu, är ju där man skriver in kommande shower... Det finns ju fler flikar.. Testa "Basic Info", "Band Details" osv... sen är det bara att skriva in...

Om du sen använder någon MySpace editor, kan du bara klistra in den koden på valfritt ställe..

Valfritt ställe?

Asså det står ju att man skall lägga in koden i "About Me" och jag har testat på de anda ställen, det funkar ej, jag hittar inte på Editorn på Music nått ställe som heter About Me..

Vad skall jag göra?

About Me-sektionen finns bara om man är vanlig medlem, dvs. inte för band och artister. Du ska lägga den under "Bio" som finns under fliken Band Info(?).

Hmm, skall testa iaf

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...