Jump to content
Annons

Studiofestival # 3 - Så ska det INTE låta


hammagrella

Recommended Posts

Annons
  • Svar 108
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Tillägg till reglerna som jag glömde:

Tala om vad låten heter oxå och vad "artisten" som framför heter. Vi får roligare omröstning och lättare att hålla reda på låtarna om dom t ex heter "Smäck my beach up" med Berits Banjocombo, istället för bara 001, 002, 003 etc. Icke sant?

Reglerna i toppen uppdaterade.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tillägg till reglerna som jag glömde:

Tala om vad låten heter oxå och vad "artisten" som framför heter. Vi får roligare omröstning och lättare att hålla reda på låtarna om dom t ex heter "Smäck my beach up" med Berits Banjocombo, istället för bara 001, 002, 003 etc. Icke sant?

Reglerna i toppen uppdaterade.

Det skall alltså vara ett påhittat artistnamn så att röstningen inte färgas (?)

Link to comment
Dela på andra sajter

Tillägg till reglerna som jag glömde:

Tala om vad låten heter oxå och vad "artisten" som framför heter. Vi får roligare omröstning och lättare att hålla reda på låtarna om dom t ex heter "Smäck my beach up" med Berits Banjocombo, istället för bara 001, 002, 003 etc. Icke sant?

Reglerna i toppen uppdaterade.

Det skall alltså vara ett påhittat artistnamn så att röstningen inte färgas (?)

Exactamente!

Link to comment
Dela på andra sajter

Så nu har du fått mitt bidrag!

Tog ca 1h hårt arbete av inspelning / mixning och mastring. 😄

Ingår även avancerad midi och mik-teknik á la random! klick and point.

Usch nu måste jag vänta till 12 September...

//J

Redigerat av sounden
Link to comment
Dela på andra sajter

jag har big trouble med att komma på en lysande idé

Gör något väldigt fort, slarva jättemycket..spela en úbersliskig ackordföljd..sjung som en kastrerad krister sjögren.. eller något annat som gör att det vänder sig i magen.. 😉 sätt fart på fantasin..

Jag tänkte som du först..sen tröttnade jag..och då blev låten klar på 20 minuter..men jaovlar vad det skar i hjärtat att inte få fixa alla fel... 😄

edit: tidsoptimistisk angivelse av tidsåtgång

Redigerat av demoniqus
Link to comment
Dela på andra sajter

Om det nu är en riktigt jävlig låt antar jag att ni inte vill bli förknippade med den i framtiden, då är det ju bra att ha ett alias! 🙂

.. och vinsten blir en T-Shirt med trycket : Det var jag som gjorde *låtens namn* i Studiofestival 3.... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har lite problems här, har ingenstans att lägga upp eländet för tillfället (kommer inte åt ftp´n där jag brukar lägga saker) och jag använder inte MSN heller, så jag får avvakta en stund antar jag.

I övrigt så har jag fått ihop en liten truddelutt som verkligen är riktigt kass. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns det ett slutdatum på den första galluppen?

En veckas röstning blir lagom. Dvs röstningen börjar den 13 sep och avlutas den 20. Vet inte än om vi kommer att behöva semifinal-heat, beror på mängden bidrag. Än så länge är 7 inlämnade.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...