Guest Danny Cort Posted August 23, 2004 Posted August 23, 2004 (edited) LÅTNAMN: En visa om livet ARTIST: Danny Domstol KOMPOSITÖR: Dito MEDVERKANDE:M.A.X & Odd Börrentzen LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Ihopknåpad på en kafferast bara för att det var kul... Edited August 23, 2004 by Danny Cort
Andreas L Posted August 23, 2004 Posted August 23, 2004 Haha, fasen det var riktigt sjysst! "Visa om livet" kommer lite otajt i början i musiken, men annars så tycker jag att det var hur skönt som helst!
Guest Danny Cort Posted August 23, 2004 Posted August 23, 2004 Haha, fasen det var riktigt sjysst! "Visa om livet" kommer lite otajt i början i musiken, men annars så tycker jag att det var hur skönt som helst! Kul tack. Gubben är gammal & inte särskilt tight längre...
Guest Danny Cort Posted August 23, 2004 Posted August 23, 2004 (edited) Är den gjord i ejay? Ejay SX2 Edited August 23, 2004 by Danny Cort
Jojje84 Posted August 23, 2004 Posted August 23, 2004 Hahaha, riktigt skön när det kraftigare trumkompet kommer in, originell harmoni, och den skapar en härligt mysig stämning! Låter simpel utan att vara helt banal. Norskan sitter som smäck, men du kanske ska höja musiken en aning? Ett plus av mig, men annars betyg 6.5 av 10. Härligt! 😉
Guest Danny Cort Posted August 23, 2004 Posted August 23, 2004 hehe tack som sagt gjort på en kafferast.
Diwic Posted August 23, 2004 Posted August 23, 2004 För att vara gjord på en kafferast var den bra 😉 (fast iofs, du avslöjar inte hur lång kafferasten var...) För mig som inte är house-fanatiker, så skulle jag uppskattat nån variation på texten efter ett tag, typ några humoristiska poänger här och där. // David
Guest Danny Cort Posted August 23, 2004 Posted August 23, 2004 För att vara gjord på en kafferast var den bra 😉 (fast iofs, du avslöjar inte hur lång kafferasten var...) För mig som inte är house-fanatiker, så skulle jag uppskattat nån variation på texten efter ett tag, typ några humoristiska poänger här och där. // David Jag med men det fanns inga fler cleana vokaler att cutta.
Miss9 Posted August 23, 2004 Posted August 23, 2004 Det här va nog den mest enformiga låt jag har hört det händer ju ingen ting av värde i hela låten. Nä du ska nog dricka kaffe på dina framtida kaffe raster och låta musiken vara!
Guest Danny Cort Posted August 23, 2004 Posted August 23, 2004 (edited) Det här va nog den mest enformiga låt jag har hört det händer ju ingen ting av värde i hela låten. Nä du ska nog dricka kaffe på dina framtida kaffe raster och låta musiken vara! Hehehe... Ring STIM & hör vad dom tycker... Under tiden har jag ett länk tips; skrivihop.nu Edited August 23, 2004 by Danny Cort
tordA Posted August 23, 2004 Posted August 23, 2004 hahaha 🙂 härligt knasigt 🙂 Härligt röst ! musiken inte illa 🙁 2 plus moms
hammagrella Posted August 24, 2004 Posted August 24, 2004 (edited) Hoho! Skönt! Baskompet låter som en uppstompad "50 ways to leave your lover"! Härligt med Fleksnes på lead vocals! Edit: Fast jag menar nog en annan Paul Simon, Late in the evening var det. Edited August 24, 2004 by hammagrella
Recommended Posts