Jump to content
Annons

Vilken mobil ska jag köpa!?


osiris

Recommended Posts

Hej Bullen!

Ja.. jag har problem att välja..

Skulle vilja ha en SonyEricsson k800i.. men har hört att folk har haft mycket problem med den..

är också lite inne på en SonyEricsson m600i.. mest för att den har touchscreen.. vilket jag gillar.. den har ju dock ingen kamera..

måste tillägga att jag inte heller gillar nokia...

tjipp!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Har precis bytt min Qtek 9100 till en SonyEricsson Walkman med 1 gb minne.

Det finns ett program som standard som visar tabulatur på alla gitarrackord. Kul.

Bra kamera. Har haft den i två månader och är grymt nöjd. Möjlighet att ansluta vilka lurar du vill efter micken, med vanlig stereoplugg. Jag tog modellen med vanliga knappar, vilken också var billigare.

Qteken hade jag bara ett halvår, blev galen på klumpen i fickan och pekskärmen, där mina prinskorvar oftast lyckades trycka ner fem funktioner samtidigt...öörrk!

En viss knäckfaktor hade dock det utfällbara tangentbordet, samma som på datorn fast mindre, men näeee.

/R

Link to comment
Dela på andra sajter

m600i fick jag nyligen på jobbet - och den är helt ok. Smart med de vippande knapparna, som underlättar sms-skrivande och anteckningar betydligt. Att det inte finns kamera, ser jag inte som någon nackdel, eftersom jag hittills inte har sett någon mobil som har en kamerakvalitet som kommer över kräkmedelsnivån...

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Vad ska du ha mobil till?

Överskattat!

😏

Nej, skämt åsido: köp en som är TÅLIG!!! Det har du igen sedan när andra sitter med mobiler som inte längre fungerar, för att de fallit i golvet eller använts i regnet. Jag vet de som gjort slut på 5 mobiler på det viset på ett par år. Själv har jag en Siemens me45 sedan 2-3 år tillbaka. Den tål allt! Den är totalt inkapslad. Står därför emot både sand och vatten på stranden och om den åker nedför stentrappor ur väskan av misstag.

Vet att Ericson gjorde en stryktålig variant också för ett och annat år sedan. Tyvärr har jag inte haft anledning att uppdatera mig på vilka modeller som idag finns som tål vadsomhelst.

Egentligen borde man tänka såhär även beträffande kameror, videokameror också. Jag vet hur dyrt det är att reparera elektroniska grejer pga. fuktskador.

Lycka till!

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...