Dashboard Postat 3 februari 2007 Dela Postat 3 februari 2007 Försöker få igång den. Har stoppat i den sladdlösa adaptern i uttaget i vägen. Trycker på ON på preampen men det händer ingenting, börjar inte lysa eller något? Alltså, känns som det fattas något. Jag har bara preampen, och sen den sladdlösa adaptern, ingen mer del. Vad ska jag göra? Jag är inte så high-tec Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kurt Cobain Postat 3 februari 2007 Dela Postat 3 februari 2007 Försöker få igång den. Har stoppat i den sladdlösa adaptern i uttaget i vägen. Trycker på ON på preampen men det händer ingenting, börjar inte lysa eller något? Alltså, känns som det fattas något. Jag har bara preampen, och sen den sladdlösa adaptern, ingen mer del. Vad ska jag göra? Jag är inte så high-tec Sladdlös adapter i väggen? Nu hänger jag inte med.... trådlös ström ? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 3 februari 2007 Dela Postat 3 februari 2007 Du saknar en sladd som du borde fått med. Som Cubain sa finns det tyvärr inte trådlos ström men det vore fint. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surikatmamma Postat 3 februari 2007 Dela Postat 3 februari 2007 Du saknar en sladd som du borde fått med. Som Cubain sa finns det tyvärr inte trådlos ström men det vore fint. Coolt med en preamp med inbyggda solceller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dashboard Postat 3 februari 2007 Trådstartare Dela Postat 3 februari 2007 Haha okej ursäkta. Japp det fattas en sladd mellan adaptern och preampen, dom glömde skicka med den, så jag bad dom skicka den. Alltså tyckte det verkade skumt med "trådlös ström", men man är ju nästan öppen för att tro på vad som helst nu för tiden, om man inte är så insatt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Frekvens Postat 5 februari 2007 Dela Postat 5 februari 2007 Coolt med en preamp med inbyggda solceller... Det vore att gå mot strömmen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.