Jump to content
Annons

Billig kanalstrip


mietek

Recommended Posts

Annons
O.K. då kompis , bara enbart för att göra dig glad.

Pynta en tusing så ska Chanel visa 10 min. Strip.

Deal ?

Hon var rätt fin... 😆

Shhhhh !

Gorillan bakom draperiet kan höra. ( Där står pojkvännen)

Förresten har du ändå inte råd att försörja hennes kokainberoende 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

grejen är att jag HAR preamp och hela köret, men jag saknar att kunna behandla signalen innan jag bandar, jag är skittrött på all het spretig signal och att allt måste ligga på pluggar

kul att ni skämtar bort det förresten.

Redigerat av mietek
Link to comment
Dela på andra sajter

tsmalmbe (oregistrerad)
kul att ni skämtar bort det förresten.

Köp en kompressor idag, och för nästa lön en eq. Då har du ju din channelstrip klar. I den ordningen, för när du blir nöjd med komprimeringen, märker du att du egentligen inte vill eq:a.

Link to comment
Dela på andra sajter

tsmalmbe (oregistrerad)
någon billig prisvärd kompressor du kan rekommendera?

Jag har ju min egen smak, men erter att jag har gått igenom både en Fostex 3070 (tamejfan), Behringer MDX-serie (huga!) och en Samson S-comp (tjaa-a), sä är det väl bara att säga det rakt ut. För din budget lönar det sig kanske inte att förstöra in-ljudet med en billig kompressor. Samsonen lät inte sååå illa för all del.

ART Pro VLA?

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kan kolla upp FMR RNC Really Nice Compressor liten smidig och prisvärd säljer Claes här på forumet för 2490:-

"Den omåttligt populära Really Nice Compressor, som har ett "Supernice"-läge, där kompressionen blir underbart transparent! Det normala läget är till för situationer när man vill skapa mer normala kompressoreffekter."

Har sett den beggad för +1500:-

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns den fortfarande att köpa? Trodde dom hade lagt ner tillverkningen p g a RoHS

Den är inte tillgänglig just nu, utan är på väg att konstrueras om enligt RoHS. Jag har för mig att de har har nämnt att det skulle vara leveransklart i mitten av februari - men sådant får man väl kanske ta med en nypa salt och kanske förvänta sig några veckor till... 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...