Jojje84 Posted August 16, 2004 Posted August 16, 2004 LÅTNAMN: Some Great Music ARTIST/GRUPP: Rythm Royale GENRE: Breakbeat/House/Electro/Rock kanske?? LÅTLÄNGD: 5.58 KOMPOSITÖR: Joel Nyberg PRODUCENT: Joel Nyberg INSPELNINGSÅR: 2003 FORMAT: MP3 STORLEK: 5.47 mb LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Låten blev klar hösten 2003 om jag inte minns helt fel. Själv tycker jag att den är bättre än titeln i alla fall 🙂 . Men jag vill ju såklart ha era ärliga synpunkter. Kul att lägga upp några låtar även fast dom är relativt gamla och man har lärt sig mycket mer sen dess. Snart kommer lite nytt material btw!
Guest nattvaktaren Posted August 16, 2004 Posted August 16, 2004 Sorry, detta är plågsamt daterat. Cirka 1995 lät det så här, och vi har liksom inte kommit dit att det är kul med 90-talsretro än.
hackeman Posted August 16, 2004 Posted August 16, 2004 Introt fram till 00:47 är väldigt Vangelis. Det som kommer sen och är heeeeeeelt annorlunda blir speciellt bättre efter (första) brejket... påminner mycket om Fatboy Slim anno-några-år-sedan. Cool mix av genrer! 😉
Jojje84 Posted August 17, 2004 Author Posted August 17, 2004 Håller fasen med er båda två! 😉 Inte direkt det bästa jag gjort
Egghuvud Posted August 17, 2004 Posted August 17, 2004 (edited) Jag tycker det var charmigt och lite skojigt faktiskt. Lite staplade känns idéerna om du fattar vad jag menar. Först kommer detta sen kommer detta sen kommer detta temat. Men jag gillade det ändå. 😆 Edited August 17, 2004 by Egghuvud
Jojje84 Posted August 18, 2004 Author Posted August 18, 2004 Funderar på att ha några fetare trummor, tror det skulle göra ganska mycket faktiskt. Tycker själv att det är dom som låter lite tveksamma och inte så helt passande...
Recommended Posts