Jump to content
Annons

titta vad jag har hÀmtat lalalala


ChrioN

Recommended Posts

Den Àr helt enorm, bilden gör den inte rÀttvisa!

IMG_2198.JPG

edit, Àr sÄ exalterad sÄ jag vet inte vart jag ska ta vÀgen, och jag glömde att sÀga att det Àr en mackie control universal, en midi-mixer med motoriserade faders, som steinbergs houston ungefÀr. (för er som inte visste)

Redigerat av ChrioN
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons
captain nemo (oregistrerad)

En sĂ„'n dĂ€ringa kan vĂ€l inte vara nĂ„ge bra... 🙂

Neej SĂ„dana nymodigheter.

(dregel...)

😄

//Nemo

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

ja 😳

kÀnns som tredjehandsvÀrdet pÄ den Àr helt ok, dÀrimot sÄ förlorade han en stor slant...fick med kvittot för det Àr lite garanti kvar, han köpte den för 13000 papp (!)

Redigerat av ChrioN
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Jag tycker inte du behöver ha en sĂ„n sĂ„ du fĂ„r skicka den till mig istĂ€llet... 😳 ..nĂ€hĂ€..inte det..

fast 13000 papp Ă€r ju typ 13 mille 🙂 mĂ„ste nog sĂ€ga att du Ă€r ett geni i affĂ€rer isf.. 😄 ..sen snackar jag rĂ€tt mycket skit oxĂ„..nĂ„n som mĂ€rker det?

*jÀtte-jÀtte-jÀtte-mycket-mer-avis-Àn-rockfart*

skickar du upp en recens nÀr du kört den varm sen? vore trevligt o se vad den presterar eftersom jag sjÀlv gÄr i tankarna att skaffa en liknade pjÀs.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

demoniqus du Ă€r rolig du 🙁

Jag ska försöka göra en recension, men först mĂ„ste jag fixa nytt tangentbord och en ny midiklaviatur, storlek mindre. fĂ„r inte plats med mixern som det ser ut nu 😄

NĂ„n som vill köpa en Evolution 249C i nyskick för en tusing? 😳

Kan börja med första intrycket dÄ;

Satte igÄng mixern och inget funkade som det skulle, sen lÀste jag manualen, och man mÄste ju ha 2st midikablar, en in, en ut. Jag har bara en.

🙂

rÀtt kul att se reglarna röra sig dock. mycket tysta.

Redigerat av ChrioN
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

ja 🙂

kÀnns som tredjehandsvÀrdet pÄ den Àr helt ok, dÀrimot sÄ förlorade han en stor slant...fick med kvittot för det Àr lite garanti kvar, han köpte den för 13000 papp (!)

6 papp Ă€r ett sjysst pris (13000 papp lĂ„ter Ă„ andra sidan vĂ€ldigt dyrt 😄 )

SjĂ€lv sittar jag med ett reMOTE25 som jag kör genom en MackieControl emulator 🙁 Enda som jag saknar med det Ă€r dom motoriserade reglarna, men jag vet inte om det kommer att kĂ€nnas motiverat att betala över 5000 för att se reglarna röra sig 😳

Detta i SX2

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Jo, man kan tycka att det Àr ett överpris, vilket det ocksÄ Àr. Borde inte kosta mer Àn 6000 NY.

Jag kör Cubase sx 2 nu. jĂ€kligt nice mot 1an, stör mig dock pĂ„ det nya tankesĂ€ttet man mĂ„ste ha 🙂

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...