Jump to content
Annons

Stockholms IRL som varit


Pazo

Recommended Posts

Och hur vet man var ni sitter när det väl är dags? 😳 Har ju aldrig träffat nån av er förut.. ska man hålla utkik efter någon av dessa nunor eller??

av-3695.gifav-3375.pngav-64.pngav-7518.jpgav-272.jpg

Jag kan ta på mig en brun t-shirt och ha brillorna på avataren så lovar jag att du kommer hitta mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 211
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

heeejjj...

Jag är ledsen att jag klippte håret. det var ju liksom klo0ckrenaste guidetippset nånsin. gå till han med håret så är det studionördar runt om. Funkade varje gång..

Men aja. ni som träffat mig innan kommer ju knappt känna igen mig 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Om det nu är ngn som också är sen vill jag bara hälsa att jag kommer kring 20:00, fick lite ärenden att lösa.

EDIT: Väldigt många av dem som skall vara där som sitter och trycker i tråden, vadan detta? kommer ingen förrän 21:00?

Redigerat av steflund
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag åker nu, ses där pöjkar!

Björne tittar eventuellt förbi runt halv åtta och avslöjar lite om det nya communityt. Som releasedatum exempelvis. Dags att komma med andra ord 😎

ChromaWoods: Fan vad fint med folk som gör honnör förresten! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Om det nu är ngn som också är sen vill jag bara hälsa att jag kommer kring 20:00, fick lite ärenden att lösa.

EDIT: Väldigt många av dem som skall vara där som sitter och trycker i tråden, vadan detta? kommer ingen förrän 21:00?

Ja det börjar dra ihop sig.. clock.gif

Själv bor jag 10 min promenad från carmen...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...