Jump to content
Annons

räddad vid uppdatering till 7.3


ynot

Recommended Posts

kommer till detta medelande i mina försök att betala uppdateringen.

Postal code must have length 06

If you have promotional code(s), enter them below.

Click 'Continue' to proceed with your checkout.

o jag kommer inte vidare. <<<<vad jag fattar är det ett fällt för promokoder vilket jag inte har några så ...varför kommer jag inte vidare.

om någon har haft problem med detta eller vet något skriv gärna.

Håller på att döda datorn

mvh Tony

Redigerat av ynot
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
fan vilken go uppdatering synd att den kostade men det var det värt...... 😄  😎  🙂

yees... se till att uppdatera till 7.3.1 direkt..... det är en viktig en. 😎

Det första jag gjorde...

Dom har jobbat bra på stödet för uppspelning men slipper den hemska rutan.....

buffert bla bla.....

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur smidigt o bra funkar den här funktionen som gör att man kan spara egna "screensets" ?

Fungerar super bra tycker jag...( kolla videon på digis sida )

Tror jag har hittat en bug i 7.3 dock.

Man kan inte alt klicka med selector tool för att sätta pre/post roll längre. det som var så smidigt

Kan inte tänka mig att dom har tagit bort det kort kommandot.... 🙂

Redigerat av Bobogura
Link to comment
Dela på andra sajter

En sak jag stör mig lite på i 7.3, eller två kanske.

När man är o ändrar i I/O inställningarna, för jag har haft en 002a kopplad till min dator, o nu kör jag en mbox 2a, till mic/line 1 o 2 osv, så ändrar det tillbaka till 002 inställningarna nästa gång jag öppnar upp programet. ska det vara så?

och om man tycker om o latmaska sig lite, man kan ju favorisera plugar genom o hålla in ctrl o välja plugen har jag för mig? Den prylen funkar inte längre, det är oxå borta nästa gång man öppnar pro tools. nån mer som har samma problem som jag?

annars funkar det kanon!

för övrigt hade jag oxå samma problem när jag skulle beställa uppdateringen från deras webshop, men sen när jag provade igen efter några dagar så funkade det utan att jag behövde fylla i promotional codes. wierd.

Redigerat av Scarved
Link to comment
Dela på andra sajter

Scarved.

Öppnar du upp programet med sessions du skapade när du körde 002 eller utan Sessions?

Jag hade samma problem fast tvärtom (mbox - till 002) men endast då jag öppnade sessions

skapade med Mboxen,

Under I/O finns det en knapp som man kan klicka i som heter "default" eller "standard" eller liknande längst ned till höger under routingen (sorry sitter på dator utan PT nu) som gör att dina sessions blir per default som ljudkortet..

Om ingen annan vet vad jag svamlar om skall jag kolla senare o återkomma vad knappen heter. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Scarved.

Öppnar du upp programet med sessions du skapade när du körde 002 eller utan Sessions?

Jag hade samma problem fast tvärtom (mbox - till 002) men endast då jag öppnade sessions

skapade med Mboxen,

Under I/O finns det en knapp som man kan klicka i som heter "default" eller "standard" eller liknande längst ned till höger under routingen (sorry sitter på dator utan PT nu) som gör att dina sessions blir per default som ljudkortet..

Om ingen annan vet vad jag svamlar om skall jag kolla senare o återkomma vad knappen heter. 😉

Visst heter den default...

Och ja I \O inställningar sparas med sessionen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...