Jump to content
Annons

Ny låt svensk pop


jim

  

8 röster

  1. 1. Ny låt svensk pop

    • kanon
      2
    • utmærkt
      0
    • bra
      3
    • ok oh nej
      0
    • uselvore trevligt att høra vad ni tycker!!!Trevlig fortsættning på sommaren
      0


Recommended Posts

Annons
Bengan (oregistrerad)

Poppig pop. Det är ngt med det där fejkade gitarrplocket i verserna som jag inte gillar dock. Byt eller ta bort det, tycker jag. Gessleinfluerat så det förslår i övrigt tror jag...

Link to comment
Dela på andra sajter

gessleinfluerat skulle jag inte kalla det. snarare winnerbäck. Du verkar ha hittat ditt sound - passar bra ihop med 'allting som vi lovat' (men sommarregn har bättre ljudbild).

och ja, plocket och cymbalerna kan du ersätta om du vill.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jäkligt svängig och trend-poppig!

Håller med Bengan om att Virtual Guitarist kan bli lite plastig (för det är väl den?) 😆 Iallafall om man har tänkt att sprida låten, men det fungerar ju fint som skiss och demoverktyg! (Detsamma gäller plocket på nylonsträngen.)

Snyggt och sjysst både ljud och produktion, men det saknas lite tryck på refrengen, lite extra alltså! Sången är oxå bra, men den kunde ha lite mer kraft och attityd, speciellt på refrengen.

tummenupp

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra låt ...den fyller sin funktion men jag är tyvärr riktigt trött på denna typ av musik...men det har ju inte med saken att göra....

angående produktionen så tycker jag att, om du har möjlighet, spela in fler av instrumenten akustiskt. det låter lite plastigt.

men det kanske det ska göra...

äh va fan....jag borde inte ha rätt att ha åsikter vissa dagar....

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...