Guest Johan Ekströmer Posted August 13, 2004 Posted August 13, 2004 tja johan ekströmer heter jag och lirar främst bas. jag har spelat bas i lite mer än ett halvår och spelar i ett hårdrocksband som främst spelar metallica covers men även en del eget matrial... född 89 och kommer från kalmar.. influenser: Cliff Burton, Steve Harris, Lemmy, Geezer Butler och Roger Glover.. lyssnar på: Metallica, Iron Maiden, Motörhead, Van Halen, Deep Purple, Black Sabbath, Dream Theater, Metal Church, Anthrax, Exodus, Hammerfall, Accept, m.m lirar på: för tillfället en Ibanez SG/EB 73', men har beställt en ESP LTD B-50 som kommer inom kort. ha de, metal up your ass! //Johan
hammagrella Posted August 13, 2004 Posted August 13, 2004 Tungt! Finns många Dream Theatre-fans här på forumet vill jag minnas. Inte jag då, kanske undantaget deras lajv-cover-suite som slår det mesta i låtsmak (In the flesh-Funeral for a friend-Bohemian rhaps.-Perfect stranger) Men hursomhelst - välkommen hit 'rå!!
Lundin Posted August 13, 2004 Posted August 13, 2004 God Headbang på dig och välkommen hit.. låt manen fladdra i 180
Egghuvud Posted August 13, 2004 Posted August 13, 2004 Metall up i gumpen? nej tack, men välkommen kan du väl vara ändå! 😄
hackeman Posted August 13, 2004 Posted August 13, 2004 Välkommen, __________________________________ (infoga egen vald och vitsig kommentar) 😄
Recommended Posts